Gå til innhold

Jøss! Her skjer det noe :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen morgener hatt ei lita skorpe på brystvortene, og det har jeg jo tatt som et tegn på at ting driver å forbreder seg inni der. Og igår da jeg hadde vært nede igjen på do etter å ha lagt meg kom jeg borti det ene brystet- og kjente jeg ble skikkelig våt! Kikket forundret ned og jada- der var det noen dråper som piplet ut. Syns det var ganske moro jeg :)

Mye nytt og rart som skjer med en som førstegangsfødende hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Du blir nok lei av disse dråpene etter hvert... ;) Våkner og er våt mellom puppene, store våte flekker på dyne/laken, og størknede striper av melk fra puppene... ;) Og små melkekrystaller som stikker i senga.. hehe...

Skrevet

Ja, det kan nok så være hehe. Men nå vet jeg jo liksom at det er NOE der inne :)

Skrevet

Skjønner entusiasmen din :) Her har det ikke skjedd noenting. Men håper alt er ok :)

Skrevet

Hihi, husker første natta jeg våknet og var våt på t-skjorta. Måtte vekke sambo og fortelle, jeg. Var så kry vettu. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...