Melkedrøm Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har noen morgener hatt ei lita skorpe på brystvortene, og det har jeg jo tatt som et tegn på at ting driver å forbreder seg inni der. Og igår da jeg hadde vært nede igjen på do etter å ha lagt meg kom jeg borti det ene brystet- og kjente jeg ble skikkelig våt! Kikket forundret ned og jada- der var det noen dråper som piplet ut. Syns det var ganske moro jeg Mye nytt og rart som skjer med en som førstegangsfødende hehe..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hehe.. Du blir nok lei av disse dråpene etter hvert... Våkner og er våt mellom puppene, store våte flekker på dyne/laken, og størknede striper av melk fra puppene... Og små melkekrystaller som stikker i senga.. hehe...
Melkedrøm Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Ja, det kan nok så være hehe. Men nå vet jeg jo liksom at det er NOE der inne
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Skjønner entusiasmen din Her har det ikke skjedd noenting. Men håper alt er ok
Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Hihi, husker første natta jeg våknet og var våt på t-skjorta. Måtte vekke sambo og fortelle, jeg. Var så kry vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå