Gå til innhold

Dere som ikke har badekar


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi flytter fra hus med badekar til hus med bare dusj. Bruker dere som ikke har badekar bare dusj? Eller balje?

 

Jeg har et barn som er 18 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker dusjen av og til, men mest balje, fordi hun liker så godt å leke i vannet. Savner badekar da, men går helt fint med balje=). Kjøpte en stor oppbevaringsbalje på ikea, så bruker den som badebalje, fant ikke noen særlig store andre steder.

Skrevet

Eldste på snart 4 år bare dusjer, men minste på 1 år bader i balje.

Skrevet

Vi bruker balje til gutten på snart 3. Han er ikke verdens største, så det går helt fint foreløpig...lurer på hvordan det blir etterhvert, for han hater å dusje;o/

Skrevet

Hvor har du kjøpt den store baljen? Vi har en fra Ikea som sikkert er helt vanlig strl på, men skulle gjerne hatt en større...

Skrevet

Vi bruker bare balje. Det er artigere å fise i balje enn i dusj!

Skrevet

gutt på 20 mnd, bruker stort sett baljen i dusjen (ikke dusjkabinett) men hender han dusjer også :)

Skrevet

Vi bruker balje eller jeg tar henne med meg i dusjen og holder henne...pappa står klar til å ta imot når bebi er ren :))

Skrevet

Vi bruker balja fra ikea og dusjer vår gutt på 2 år, han veit ikke om noe annet da siden vi aldri har hatt badekar. Vi har ikke plass til større balje, men selvom han begynner å bli litt stor til den så kooooooser han seg i den lille balja si!!:o)

Skrevet

vi bruker balje men han er jo bare 7.5mnd enda da..

tenkte å gå over til dusj når han kan sitte helt stødig selv eller når han blir eldre..

Skrevet

Tulla dusjer hun. =)

Har balje, men den bruker hun veldigt skjeldent.

Er jo så morsomt og krabbe gjennom vannet som renner i dusjen.

 

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...