dione Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 vi flytter fra hus med badekar til hus med bare dusj. Bruker dere som ikke har badekar bare dusj? Eller balje? Jeg har et barn som er 18 mnd
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Bruker dusjen av og til, men mest balje, fordi hun liker så godt å leke i vannet. Savner badekar da, men går helt fint med balje=). Kjøpte en stor oppbevaringsbalje på ikea, så bruker den som badebalje, fant ikke noen særlig store andre steder.
Honningmelon Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Eldste på snart 4 år bare dusjer, men minste på 1 år bader i balje.
*Rutletutt* Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Vi bruker balje til gutten på snart 3. Han er ikke verdens største, så det går helt fint foreløpig...lurer på hvordan det blir etterhvert, for han hater å dusje;o/
*Rutletutt* Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Hvor har du kjøpt den store baljen? Vi har en fra Ikea som sikkert er helt vanlig strl på, men skulle gjerne hatt en større...
nati, knotten & lille karamell Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Vi bruker bare balje. Det er artigere å fise i balje enn i dusj!
BettyBoob Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 gutt på 20 mnd, bruker stort sett baljen i dusjen (ikke dusjkabinett) men hender han dusjer også
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Vi bruker balje eller jeg tar henne med meg i dusjen og holder henne...pappa står klar til å ta imot når bebi er ren )
Mamma2OO5 Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Vi bruker balja fra ikea og dusjer vår gutt på 2 år, han veit ikke om noe annet da siden vi aldri har hatt badekar. Vi har ikke plass til større balje, men selvom han begynner å bli litt stor til den så kooooooser han seg i den lille balja si!!)
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 vi bruker balje men han er jo bare 7.5mnd enda da.. tenkte å gå over til dusj når han kan sitte helt stødig selv eller når han blir eldre..
Babyfacepsycho Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Tulla dusjer hun. =) Har balje, men den bruker hun veldigt skjeldent. Er jo så morsomt og krabbe gjennom vannet som renner i dusjen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå