Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Prøver å få til to tette sånn at jeg kan fortsette å gå hjemme et år til, ikke fått tilbake mensen mens jeg ammet så jeg har kuttet ned så jeg ammer kun om natten nå, dvs et måltid i døgnet... Bør jeg slutte helt el kan det være nok til at syklusen kommer igang igjen? Vil helst ikke slutte helt å amme for mini er bare 4 mnd og kunne tenke meg å jobbe opp til fullamming igjen etterpå, men begynner å haste om jeg skal slippe å gå ut i jobb! Tar imot alle erfaringer og råd m takk!!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg fikk ikke til å amme pga. hastekeisersnitt 5 uker før termin. Pumpa meg til hvert måltid. Nå er jeg gravid igjen. Det blir bare 11 mnd. i mellom.... Både gleder og gruer meg.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Alle kropper er jo forskjellige...det sies jo at det er kun fullamming hver 3. time som er god nok prevensjon, og ikke det en gang kan hindre EL hos alle. Men hos noen så lar EL vente på seg selv om en bare ammer litt. Men bare vær obs på at melkemengda kan forandre seg hvis du blir gravid, og når man er gravid er det vanskeligere å få mengden opp. Selv mista jeg melka med en gang jeg blei gravid med vesla.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Hei anonym, 15:02! Jeg har 11 mnd og 1 uke mellom mine...går veldig bra, men nå er jo vesla veldig flink til å sove!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 HI:Jeg har allerede gått over til mme til mini siden jeg vil bli gravid igjen, så får jeg ikke opp mengden igjen etterpå,er det jo ikke noe problem, er bare så kjedelig å stå opp å lage til flaske på natta, derfor jeg tviholder litt på det siste måltidet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå