juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 synst så synd på henne med sonde i magen å et apparat kor me må passa på ledningen så hu isje drar ut sonden....någen så har erfaring med ph måling ??
teodora Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Vi hadde ogsa sonde i magen for ph-maling pa sönnen var. Da var han ca 4,5mnd. Gikk veldig fint, han virket ikke plaget av den i det hele tatt og prövde ikke a dra i den. Han spiste, lekte og sov som vanlig. Haper det gar like fint med din lille jente ;-) Lykke til!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 gikk fint,litt forhøyet verdier i sittendende stilling,men isje nåkk te de behandle hu.så då får me bare balaga oss på at hu e ei skikkelige gulp/oppkast jenta:)....
Kufiolilla Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Kan du fortelle litt mer om dette? ) Hvorfor fikk hun ph-meter osv? Sønnen min er nemlig en gulpegutt, men han rett og slett kaster opp veldig mye også. Lenge etter måltid kommer det opp store mengder tykk "melk" eller "vann" med klumper i -eller bare vann. Ofte sutrer han i forbindelse med dette, og det forstyrrer søvnen hans. Legene jeg har nevnt det for virker uberørt, ettersom han legger på seg og vokser godt over snittet. Men jeg synes altså det er litt fælt likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå