Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hei, Jeg håper det finnes noen har som vet litt og kan hjelpe meg med det. Har stått på minipiller i noen år før jeg ble gravid, og begynt på den nå ved første mensen jeg fikk etter fødselen. Fikk startet på pillen første blødningsdag, så det skal jo virke med en gang. Men så er det denne reglen om fast tidspunkt når man skal ta det. I pakningvedlegget står det at pillen må taes i løpet av 3 timer etter det vanlige tidspunktet. Hadde alltid alarm på mobilen for å ikke glemme, men i går måtte jeg stille den om, så jeg har selvfølgelig glemt å ta minipillen i tide, tok den 15 min etter at det har gått 3 timer. Lurer nå på om jeg burde ta angrepille , for å være sikker at jeg ikke blir gravid? Har ikke hatt eggløsning ennå i denne syklusen ( pleier alltid å kjenne det ), men den skal komme i disse dager , merker litt annerledes slimm allerede. Hadde sex i går, og det gikk bra for første gang etter fødselen, hadde flere forsøk før,da vi bare måtte gi oss . Så jeg var veldig glad at det er som før igjen, bare denne minipillen ... Det passer veldig dårlig å bli gravid nå, mitt første barn fyller 8 uker på søndag, jeg fortsatt lærer meg å være mamma, og det går ganske tregt.. Burde jeg ta angrepillen da ?( ammer ikke , om det har noe å si ) Svært takknemlig for alle svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå