rolly Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 kjenner at jeg blir så forbanna på han der alså,nå må vel den Norske stat handle?det går vel ikke ann å behandle krekar på den måten få han ut,de sier at de ikke kan utvise han fordi hanriskerer dødstraff men i alle verden er livet han mer verdt enn oss nordmenn som er i fare da? NORGE ER EN PYSESTAT ALLE TERRORISTER BARE KOM HIT
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Alle terrorister var vel litt overdrevent. Er snakk om en person her.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Og dessuten så tror jeg ikke akkurat samtlige nordmenn er i fare fordi han her her. Han passes nok godt på. Og om livet hans er verdt mer enn nordmenns liv? Neppe. Men ikke mindre heller, vil jeg tro.
rolly Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 for det første så er jeg ikke frp slik som en her antyder,men selv om jeg ikke er det må jeg få lov å si at Norge er en pysestat vi er stokk dum i hue spør du meg ingen andre land i verden ville ha satt en terrorist foran sitt eget land slik vi gjør,jeg sier heller ikke at samtlige nordmenn er i fare men det er nom at ett norsk liv går tapt for den idioten,da har jo norge valgt da?ett liv mot stakkars krekar?passer godt på han?hvordan da om jeg får spørre?det rette var å sette han på enecelle til han var klar til å reise ut men neida bare lev slik du altid har gjort du krekar er det noe mer du trenger?slik er vi
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Helt enig i HI ! Krekar blir ikke "passet" på av den norske stat på noen måte, han lever sitt eget liv i sitt eget bopel, han har jo selv fortalt i intervju/dokumentar hvordan om hvordan hverdagen hans er! Det er skremmende, hvordan en mann med hans bakgrunn (terrorisme) kan få gå fritt rundt i Norges land! Krekar har mange liv på samvittigheten!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Så du sier at en nordmanns liv er mer verdt enn krekars liv? Siterer: men det er nom at ett norsk liv går tapt for den idioten,da har jo norge valgt da?ett liv mot stakkars krekar? Krekar er , om du vil kalle det, hjernevasket. Han har vokst opp i troen om at det han gjør er det rette. Og du kan ikke komme og dømme han for det. Ingen kan si hva som er rett og galt. Det er hans kultur, religion, og om du vil kalle ham en dumskalling, så sender han det sikkert right back at yah. Han er dum i ditt hode fordi han kan drepe en nordmann, du er dum i hans hode fordi du driter langt faen i om han dauer. Det blir bare ord mot ord, så jeg foreslår at du roer deg ned og innser at alle menneskeliv er like mye verdt. Nordmann eller terrorist. Hva hvis det var en norsk terrorist han drepte da, forresten? Hadde den norske terroristen vært mer verdt en krekar da også?
Gjest Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 jeg er personlig ikke redd for krekar i det hele tatt, men enig i at noe må gjøres med han. Men hvis han risikerer dødsstraff, så kan vi jo ikke sende han tilbake enda. Tviler på at vi er i fare. Synes Bush er mer skremmende enn Krekar...=)
rolly Skrevet 29. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2007 joda er her nå vet du hva jeg mener ikke det at vi nordmenn er mere verdt enn krekar jeg mener at den norske stat setter hans liv foran vårt(vi som er fredelige uansett hvor vi kommer fra)og det du sier at krekar er hjernevsaket er jeg ikke enig i da hadde alle som kom der han om i fra vært det da?er faktisk ingen unskyldning å si at han er det alle er vi ansvarlige for våre handlinger alle vet vi at det er galt å drepe krekar bare utnytter dummheten vår så enkelt er det
Gjest Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Ok, jeg skal lage et lite scenario for deg. Du blir født inn i en familie. Du får vite at den vestlige verden er helvete. At de som bor der ikke er verdt noenting. At det er de som lager problemene. Du hører ingenting om verden utenfor. Religion og kultur stilles høyest. Du blir fortalt det samme dag ut og dag inn. Du kjenner ikke til en annen virkelighet. Finner du da plutselig ut at dette ikke stemmer? Er ikke adferd et resultat av oppdragelse og innflytelser? Hvis jeg hadde fortalt deg nå at blått egentlig var rødt, ville du trodd meg da? Nei, for du har vokst opp med en annen tanke. I manges øyne er du forferdelig fordi du spiser svin. fordi du lever etter bruk-og-kast-verdiene. Fordi du ikke tilhører jødedommen, islam eller hinduismen. Andre mennesker har andre syn enn deg. Men hva skal vi gjøre med alle de norske morderne da? De norske soldatene, f.eks, som lager helvete og faenskap rundt omkring i verden? Nordmenn som dreper hverandre, ødelegger og voldtar, raner og traumatiserer? Hvor skal vi sende dem da? En morder er en morder. En norsk morder er ikke mer verdt enn en morder fra et ikke-vestlig land. Og så har vi jo menneskerettighetene da, som sier at alle mennesker har rett på et verdig liv. Krekar får dessverre ikke et verdig liv dersom han sendes tilbake til hjemlandet. Derfor må han bli her til vi finner en bedre løsning.
rolly Skrevet 29. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. november 2007 +først som sist her jeg har ikke sagt at vi er mer verdt om vi er det ene eller det andre så er det sagt mordere eller ikke.er tydelig at du er overbevist om at krekar er hjernevasket men da kan jeg si at han er så pass opplyst om verden at han vet at alle kulturer ikke er like. han vet faktisk at det er galt å drepe det er derfor han truer Norge nå. og er man hjernevasket som du antder går det faktisk ann å lære å ikke bli det så enkelt er det han er ikke akurat hjernedau heller da heller en smart mann vill jeg si.han vet akurat hva han driver med,Jeg har selv vært hjernevasket som du kaller det og ja av en muslimsk mann og livet i det landet han kommer fra er ikke slik du antyder det de fleste er faktisk fredelige det er grupper som fursurer verden enkelt å greit
Gjest Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Nå mener jeg ikke at alle muslimer er slik . jeg er faktisk ekstremt tolerant, og velger å tro det beste om folk. Men det er ikke til å stikke under en stol at visse miljøer og ekstreme grupper i ikke-vestlige land har en tendens til å hjernevaske hverandre. og det har foregått i lang tid, så skylden må legges på forfedrene. Men la oss være enige om å være uenige, for nå må jeg lage middag=)
rolly Skrevet 29. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. november 2007 hehe jada vi er enige om at vi er uenige ha en hjertelig god middag:)
solstråle69 Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Får jo inderlig håpe at dere som er imot Krekar ikke har stemt inn dagens regjering...
Gjest Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Sauen, hva mener du nøyaktig med "De norske soldatene, f.eks, som lager helvete og faenskap rundt omkring i verden?" Vennligst forklar dette, er du snill... Mulig jeg har misforstått, men de norske soldatene blir da sendt til krigsrammede områder for å hjelpe til og beskytte lokalbefolkningen, blir de ikke? Etter beordring fra den Norske VelferdsStaten..? Og jo, jeg mener at når en terrorist med mange liv på samvittigheten går ut offentlig og sier at det er helt greit å drepe alle som ikke mener det samme som ham (altså at det er helt greit å forvrenge Koranen og drepe i Allahs navn), da er det på tide å hive ham på hue og ræven ut. Siste utspill fra stakkars Krekar, er at Norge skal få lide dersom han blir kastet ut... Sorry, men jeg synes ikke det er verdt å risikere uskyldige innbyggeres liv for en tulling som ham. Han visste hva konsekvensene kunne bli for det han gjorde i Irak, da kan vi sende ham tilbake. Dessuten har dommere fra menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg nå gått ut og sagt at det kan være trygt for Krekar å bli sendt hjem. Han må i fengsel, men liten sjans for at han blir henrettet. Jeg skjønner heller ikke logikken i at "stakkars, han har blitt hjernevasket"... Man skjønner at det er galt å drepe mennesker. Punktum. De som ikke skjønner det, de hører hjemme i fengsel på livstid.
rolly Skrevet 29. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 29. november 2007 hehe flere som mener det samme som meg var litt alene ei stund her inne ser du hihi
happy mama Skrevet 29. november 2007 #17 Skrevet 29. november 2007 Enig med Hi her ja.. Denne mannen er her i landet bare fordi regjeringen har en utrolig teit innvanndringspolitikk.. Hørte på radioen på vei til jobb i dag, at han har kommet med trusler mot Norge sin sikkerhet..At hans folk(de han har trent opp) vil gå til angrep og muslimer som har sympati for han.. Piss meg i øret at han ikke har full kontroll..Mulig han er hjernevasket som en over her antar,, men for guds skyld er det en unnskyldnig for terrorister?? Nei, få faanskapen ut. Har ikke noe her å gjøre
♥ DAME Skrevet 29. november 2007 #18 Skrevet 29. november 2007 Signerer rolly og lillegutt OG happy mama...
happy mama Skrevet 29. november 2007 #19 Skrevet 29. november 2007 Godt det er flere som er enig med HI )
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 Noen som hørte Krekar uttalelse på radio/tv i dag...? JÆVLA IDIOT; SEND HAN FOR POKKER UT! Det er det jeg har og si, over og ut... Punktum.
prekæs Skrevet 30. november 2007 #21 Skrevet 30. november 2007 Det er vel temmelig stor enighet på tvers av politiske partier om at Krekar skal ut. Likevel. Norge har internasjonale avtaler å holde seg til. Dette er avtaler selv Frp er enig i. Har du tenkt på konsekvensene det ville fått for flytninger vi "liker" om Krekar ble utvist til dødsstraff? En ting til. Krekar står fritt til å uttale seg som han vil her i Norge, uansett om du (eller jeg) er uenig i det han sier.
prekæs Skrevet 30. november 2007 #22 Skrevet 30. november 2007 Spør som smurf 80 her. Hva mener du med at norske soldater lager et helvete rundt om kring i verden? De fleste norske soldater i utlandet er der i fredstjeneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå