Gå til innhold

Julebord..

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg skal på hvert vårt julebord i morgen.. Hvor gøy er det da liksom... :-/ grr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... det skal vi også.... Han skal på julebord med hans jobb og jeg skal på førjulsfest med min jobb :o) Men dette er neste helg da... Menmen... så kan vi gå sammen neste år :o)

Skrevet

Julebordet på jobben min ble avtalt i gooood tid, slik at alle skulle kunne være med, og da kunne sambo, men etter en stund ble datoen for Tine sitt julebord klar, og det er selvfølgelig samme datoen.. GRR.... Ikke får han ha med seg følge på julebordet heller, hva er det for tull da?

Skrevet

Vær glad dere FÅR julebord sier bare jeg.. Der jeg jobber betaler vi selv for vårt eget julebord- dette betales fra en premie/ konkurannse vi har vunnet penger på.. :( Syns det er litt gnient jeg..

Skrevet

fikk vite på mandag at det var julebord i morra.. men da skal vi bort..:( så fleste på arbeidsplassen boikotter julebordet:)

Skrevet

Men jeg skjønner jo godt at det hadde vært koselig å gått sammen med sambo :)

Skrevet

Ja, det syns jeg var gnient ja.. Tror arbeidsgiver har igjen for å gi arbeidstakerne sine julebord jeg.

Blir mye triveligere å jobbe, når man føler at man blir satt pris på. :)

Skrevet

HHÆÆ??? Får han ikke lov å ha med følge?? Høres merkelig ut...

Skrevet

Ikke alle som får julebord nei!

På Ullevål sykehus så får alle sammen 50 kr i "julegave" som kan brukes til julebord!

"yiiiiiha"!!!....................

Vi må ihvertfall skaffe de resterende kronene selv til julebord ihvertfall!

Skrevet

Det samme skal vi på lørdag*ler* Hvert vårt julebord...

Kjempestas gitt...

Skrevet

jeg får heller ikke bli m p sambo sitt jobbjulebord- kjipe plassen

men han får bli med på mitt da:)

og det er to forskjellige helger

syns julebord uten følge er noe skikkelig dritt,

julebord med de man møter hver dag på jobben likevel og ingen andre- de kunne tatt julebord i kantina da..... men gamlekara på jobben der er glad for å slippe unna kjerringa en kveld og kunne drikke seg sørpe sikkert, så der får vi nok aldri bli med nei.

Skrevet

Ja, syns det er kjempe kjipt... Også er det julebordet sambo skal på møte i tillegg, så han MÅ dit.. Hmm.. Vil mye heller ha han med meg på julebordet vårt...

Men men.. Sånn er det bare..

Skrevet

noen bedriftsledere som ikke ser lenger enn seg selv og hva de ønsker dessverre, og de vil da ikke ha med seg noen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...