Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 som vet hvordan jeg får svart hvitt bilde, men noe av bildet skal beholde sin opprinnelige farge... kunne det før, men nå husker jeg ikke!!!
Tommage♀♂ Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Lenge siden jeg brukte det, men må du ikke først klippe ut den delen som skal beholde fagen sin, kopiere den og så lage resten svarthvitt?
~**nuttis**~ Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Enkelt å gjøre dette med picasa2.Gratis å laste ned..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 jeg klarte det nå, kom på det!!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 gidder du fortelle, Mulan?? har strevd lenge med den..har programmet på norsk nå, men hjelper lite..grrrrrrrrrrrrrrrr
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 oki!! Har den bare på engelsk jeg da.. men gjør bildet om til svart hvitt først, så bruker du den lassoen til å markere der du vil ha annen farge. Så ser du øverst på linjen, på min står det under adjust, vet ikke hva det står på den norske... og klikker på den nederste av alle alternativene! Husker ikke hva det står, he he, men er den nederste hvertfall... se om du skjønte noe av det jeg forklarte, hi hi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå