Gå til innhold

råd??? vpkner på natta....


fjotteline

Anbefalte innlegg

hei. jenta m iahr sovet rundt nå i ca 2 mnd menhar nå begynt å våkne mere å mere på natta kan være våken opp til en time av gangen. står oppe i sengen, å sitter oppe. må av og til inn å legge henne ned å gi henne sutten....

 

RÅD???? forferdelig slitsomt å opp igjen på natta....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja :)hun drikker 120 mme å 10 toppede ts med grøt pulver.... da er hun mett:)

 

 

forstår ikke noe for om det hadde vert tenner så hadde det vel bare vert noen netter men har vart ca en uke nå og bli bare værre......

 

huff, slitsomt å opp på natta når du ikke er vandt til det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere venninner m småtasser som sier det kan ta 1 uke med tenner.

Så da er det jo ikke umulig at det er det..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er på 5 dagen m småfeber og vondt i gommene.. så kan nok ta noen netter ja. er jo veldig slitsomt da!! både for lille og oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplever jeg også for tiden. Har holdt på i to uker kanskje. Min er oppe endel for å få smokk, men i det siste har hun våknet skikkelig og romsterer rundt i senga til hun kiler seg fast med ansiktet presset inn i sprinklene... blir som regel til slutt gråt, men kan også ligge og prate for seg selv. Hun lar seg roe greit, men det må til ganske mange ganger før hun gir opp og sovner skikkelig igjen.

Jeg ligger med henne på samme rom som meg-gjør du det HI?

Tenker at hun må på eget rom rimelig snart.

Men dette er ikke tenner, for storebror fikk ikke tenner før han var 10 mnd, og det ser ut som det blir sent for henne også...

Blir som deg litt sliten av dette..Hun er i tillegg oppe i 5 tiden- da er det morgen! Helsesøster sa at dette kan vare i en periode, men vil vanligvis gå over etter en periode. Sikkert det samme som gjelder for den timen om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann:) ja min jente sover på eget rom. Det har hun gjordt siden hun var 3 mnd. å nå er hun som sagt 8 mnd. (hjelp tiden går fort) :)

Er nok perioder ja. for i natt (tilfeldig vis) så sov hun rundt igjen. Fra 19.45 - 09.00 For en drøøøm:)

 

mn er forferdelig når det står på. siden du er vandt til noe anna liksom:)

 

håper Perioden snart er over fro deg også vennen. klem

 

håepr hun fortsetter å sove rundt nå for skal på julebord i kveld å skal ha barnevakt i natt.... :) litt nervøs ja.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...