Contura Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget, så jeg prøver her... Jeg skriver dette innlegget i håp om at noen har vært borti noe av det samme som meg. Jeg er nå litt over 12 uker på vei med mitt tredje barn og har i dette svangerskapet vært utrolig trøtt. Jeg var ikke på noen kontroll hos lege før i uke 10, og har nå fått svar på blodprøvene mine. Jeg fikk vite at jeg har lavt blodsukker - det var målt til 3,1 - og det etter at jeg hadde spist! I tillegg har jeg forhøyet antall hvite blodlegemer, men vi finner ingen infeksjon. Jeg fikk desverre ikke med meg tallet på dette. Legen spurte om dette var noe jeg hadde hatt i tidligere svangerskap (jeg har ny lege denne gang) og det har jeg ikke hatt. Hverken da eller i "normal tilstand". Jeg er student, og det har skjedd at jeg har vært nødt til å gå hjem fra skolen fordi jeg rett og slett ikke klarte å holde meg våken. Jeg har ikke tenkt så mye over denne trøttheten egentlig, for jeg har bare tenkt at dette sikkert hører til graviditeten, har vært en del trøtt i de siste graviditetene. Jeg klarer ikke å holde meg våken en hel dag - jeg kan gjerne stå opp til vanlig tid - noe jeg sliter med - være våken til rundt 12, men da MÅ jeg sove igjen. Ny runde i 16-17-tiden. Når jeg våkner kjennes de ofte ut som om jeg bare MÅ ha noe spise med en gang. Jeg har vært mye kvalm og dårlig og har ikke koblet spisingen til noe annet enn å prøve å stagge kvalmen og følelsen av å være dårlig. Jeg føler meg lettere "tilbaestående" for tiden - jeg husker dårlig, sliter med å lese og er så vanvittig uopplagt. Jeg skal tilbake til legen neste uke for nye prøver, er det noe jeg børe være obs på før den tid, huske å spørre om o.l.? Jeg har vært til UL og alt stod bra til med barnet. (Sjekket for tvillinger, for jeg ble så fort stor, men der var bare en.) Uff - og snart har jeg flere eksamener - hvordan i all verden skal jeg komme meg gjennom dem??