Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer akkurat hjem fra 4 mnd kontroll, han er 4 mnd+10dager og er 9,2kg og 68cm!

STOR med andre ord... Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp vært på 5 mnrds kontroll,og da var gutten vår 9,5kg og 71 cm lang. Han var ikke helt fyllt 5 mnd enda, så da vel guttene våre omtrent like store ifht til alderen. Godt med litt å ta i:-)

Skrevet

Min gutt var 7,7 kg og 70,5 lang. Han er fryktelig lang!!!

Skrevet

Oi oi, alle sier snuppa mi på 7,5 mnd er stor og hun er 9,3 kg og 72 cm nå. Skikkelig plugger dere har da. =)

Skrevet

He, he - jammen forskjell på disse små. Milla var 5880g og 60cm på 4 mnd-kontrollen på tirsdag;o)

Skrevet

OI! Akkurat like tung som min var på 4-mndskontroll! Bare at han var 67,5 cm! Men på 5-mndskontrollen var han nesten 9,6 kg. Så det roet seg heldigvis :)

Skrevet

Her var det 10 kg på 4-mndskontroll forrige uke.

Skrevet

Lillegutt er 67 cm og 6845 gr. Han ble 4 mnd 26 nov, dagen etter var vi og veide/målte han =)

Skrevet

:-o

Tulla her er 6 mnd. hun var litt over 64 cm og 6,4 kg.

Skrevet

hva på 5 mnd kontroll i dag og snuppa hva 9406g og 68 lang..må si jeg ble litt sjokka..viste jo at hun var stor..men ikke så stor..men helsesøster sa det ikke hva så farlig siden hun hva aktiv og tidlig ute..tenkte vel at det går seg til og at vekten stagnerer litt...:)

hun er 5 mnd og 1 uke

Skrevet

7865g og 66.5cm synes han er stor jeg det var på 4mnd på dagen.

Skrevet

Godt det finnes andre store også... Har ikke 4månederskontroll her, men da han var 5 mnd var han 73cm og 10200kg.

Fått kun mm fram til vi begynte med grøt 4,5mndr gammel.

Skrevet

Min gutt er en kraftig plugg; 4,5 mnd: 62 cm, 7375 gram.

Kom 3 uker før termin, og var bare 45 cm og 2896 gram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...