grand danois Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 da var jeg 100% sjukmelde:/ jeg synst d er kjipt, man har liksom kasta inn d kvite hanklee. jeg føler at jeg burde knipe sammen tennene,men d er så vanskeli når man har bkkenløsning,å ting ikke fungere. så nå sitter jeg har å tårene bare renner:( jeg føler meg så ubrukeli å suttrete:(
Axus' girlfriend Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Tull, slik trenger du ikke å tenke. Er det ikke mye bedre og lade opp batteriene til babyen kommer, enn å løpe seg ihjel på jobb og bli sliten med bekkenløsningen?I tillegg så slipper du å gjøre vondt værre med bekkenløsningen. Kos deg nå, nyt tiden med den lille i magen!!
Nubbi & bittelillen Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Kjekt å være i jobb, men enda viktigere å ta vare på kroppen og forberede seg på det som kommer uten å gjøre vondt verre :-) Gir kroppen beskjed om at nok er nok så må vi lytte til det og handle deretter. Akkurat nå er det kroppen din som gjør den viktigste jobben og da er det aller beste at du får gjøre ting i ditt tempo uten noen som maser og kjaser. Kos deg hjemme, kanskje har du en hobby du ikke har fått tid til å holde på med på lenge??? Og god tid til å surfe på nettet etter ting & tang som en trenger før babyen kommer....skrive julekort/julebrev....lage noen gaver eller ting til den lille.... Hvis du liker å strikke kan siden www.garnstudio.no absolutt anbefales! Lykke til!
grand danois Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 jo d e rjo d. man får bare en sann ekkel følelse når sjefen min blir sur,å sambo ikke sjønner hvor vondt jeg har:/ men d skal bli deili å få rydda her litt å ha overskudd til ting her hjemme:)
grand danois Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 takk:) nå føler jeg meg litt bedre:) å d som var skummelt,var at jeg ble verre å verre. trodd for at jeg går ho kiropraktor å fysioterapi. å da er d jo tydeli at kroppen ikke tåler mer:/ jeg har ingen spesiell hobby,men jeg tror jeg må få meg en:) eller jeg har mange albummer å lage til...jeg printer ut alle bilda å så limer jeg de inn i album. ikke sann lommealbum:) d er veldi kjekkt:) ja...jeg har veldi lyst å kjøpe ting,men jeg får jo ikke lov av sambo. han sier d er for tidli:( men jeg er jo i uke 22 da. d er jo ikke såå tidli vell?
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jeg syns ikke det er tidlig å kjøpe ting! Er selv 100% sykem. pga. bekkenløsning og andre ryggplager, og noe må jeg no bedrive tiden med! hos meg er allerede vogn, bilsete, dyne og litt klær komt i hus:) Visst jeg var deg hadde jeg ikke brydd meg den døyt om hva samboer sa! (er i uke 25 foresten) Lykke til med resten av svangerskapet:)
grand danois Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 takk for d:D d er jo litt greit å vere ferdi tidli me da. hva om ungen kommer tidli,så har jeg ingenting klart?! hvem skulle ha gjort d da. nei, bedre å vere tidli ute spørr du meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå