Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 For første gang... straks 3 måneder... ÅÅÅÅÅ fineste lyden jeg har hørt i hele mitt liv... Hehe, stolt mamma MÅÅÅÅ skryte litt=)
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 hehe ja er det ikke herlig?? og du har enda mer herligheter i vente=)=)=)
~Milly~ Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 åå, så koooslig!! Verdens beste lyd! Vår lille (3 mnd) begynte for et par uker siden, og siden har både jeg og pappan gjort alt vi kan for å få høre =) Hun er litt gnien med latteren, men guud så herlig når det skjer =)
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Hehe ja det var kjempekos... satt og klippet neglene hennes når hun plutselig begynte... kanskje hun prøvde å distrahere meg så jeg skulle slutte å klippe? det klarte hun ihvertfall for jeg heiv fra meg saksen og kastet meg etter mobilen så jeg kunne spille inn... hehe=)
~Milly~ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 hehe.. skulle helst hatt videokamera gående hele dagen, for fått med alle de magiske øyeblikkene =) Var forresten inne og titta på bildene dine; så søt hun er! Åsså så lita! prinsessa vår var over 4 kg, så jeg blir så fascinert av disse småå babyene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå