Gå til innhold

Har dere pyntet til advendt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det i går. Men advendtstaken og stjerna er ikke tent enda.Bare står klar i vinduet.Gjør det i dag tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEPP !!

Hengt opp røde gardiner i dag og tent adventstjerna... ble så koselig atte =)

Skrevet

Jupp! Nett lagt lilla duk på spisestuebordet med adventstaken på og en hvit azalea. Lilla gardiner i vinduet og den flotte nye stjernen hengende i vinduet! Ahhhhh.....Så fiiiiiiiint så!! :-)

Skrevet

nope ikke enda..skal ikke gjøre det før søndag eller mandag..:))

Skrevet

næi har ikke gjort d.skal vaske rundt kjøkkenet og stua på lørdag så henger ting opp da..men stjerna blir ikke tent før søndagen:)

Skrevet

Er jo ikke advendt enda, venter til 1desember jeg :-)

Skrevet

Er litt dårlig på pynting jeg... Har lite plass til å sette nips & naps; lite hyller og smale vinduskarmer. Og ikke har vi gardiner; bare persienner og liftgardiner. Duk på bordene liker jeg ikke, den blir bare flekkete og krøllete.

Hmmm, dette hørtes trist ut... Kanskje jeg skal investere i en sånn adventslysestake for 4 lys da i hvertfall, det kan være fint. Noen som vet hvor jeg kan finne en ikke for dyr, enkelt utseende men likevel fin sånn adventslysestake?

Skrevet

Jeg bruker å gjøre dette når jeg tar helgevasken til første helg i advent. Og i år ble det i dag fordi at jeg har fri fra jobb. Har satt i støpslene også for vi skal reise bort i helgen så koser oss litt med lysene på forhånd.. Men har ikke pynta noe voldsomt i år. Bare adventstake, stjerne og engel i vinduene.. Skal flytte like over jul, og skal reise bort før jul å være borte til nyttår så skal ikke ha jul hjemme i år..

Skrevet

Nei, skal ha den store vaskedagen i morra!! Da skal alt frem og tennes vel kanskje også. Er jo første desember kl 00.00 i morra kveld :) Gleder meg masse. Jeg tar frem stjerna og stakene, en del lilla lys, stjernelys jeg har i drageren i stua og julegardiner og røkelse. Kjøper vel i allefall en asalia, har st.paulia og kanskje noen julestjerner. Men nisser og div får vente til lille julaften. Advent er lilla og jul er rød!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...