Gå til innhold

så utrolig sliten om dagene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

orker jo knapt en ting om dagene , er i uke 30 i morgen, (29+1)... uff føle fælt å måtte være så "lat" . Har en aktiv 5 åring og 8 åring i tillegg , som vil ha oppmerksomhet av mammaen sin ;)

Savner å ha energi .. flere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 35 her, men har vært sliten i månedsvis. Etter å ha fått jentungen på skola i morges, gått tur med hunden og dusja, var jeg utslitt. Sov på sofaen i to timer og følte meg komplett udugelig etterpå. Jenta mi synes jeg gjør for lite med henne, og vil så gjerne ha meg med på skøytebanen etc. Men pappaen hennes trår jo til, og hun og jeg gjør andre ting som tegning, baking o.l. Jeg har lovet henne mer action etter jul. Jeg er også kjempelei av å måtte ta pauser hver gang jeg har gått opp en trapp eller en bakke. Er jo vant til å trene mye og være aktiv. Nei, det er ikke enkelt. Misunner alle som løper rundt og fungerer "normalt". Men nå er det bare 4 uker igjen, heldigvis!

Skrevet

Å ja,hvis noen har noe ekstra så gi det til oss:) Er i uke 31+0 og begynte å bli fryktelig trøtt og sliten rundt den tiden du er nå,er slitsomt,men er nok bare kroppen som sier i fra:)

Skrevet

JAAAAAA:/

Energi, kom til meg!! Hadde jeg bare hatt halvparten eller en liten brøkdel av hva dattra mi på 16 mndr har, så hadde jeg vært fornøyd.. Orker ikke noe særlig med henne om dagen, å får så dårlig samvittighet... :(

Hu henger på meg hele dagen å, så blir ikke no mindre sliten av det.. Hehe... Duppen midt på dagen er en velsignelse... 2 timer med fred og ro, å den skal benyttes til å slappe av på idag, så nå kaster jeg meg ned mens jeg kan:)

Har 18 dager igjen til termin forresten..

Skrevet

Æ e i uke 32,dagan her går i ett.. Har en 15 mnd i huset som e meget aktiv,ei på 6 1/2 som treng oppmerksomhet.. itillegg e jernnivået mitt på under 2 fikk æ bekrefta i dag.. Men æ e da oppe å går uansett =)

Skrevet

Jeg er i uke 36 m/tvillinger...

Kunne ikke blitt mer lat og trøtt som det jeg er nå

*energi kom til meg*

Men men...jeg får trøste meg med at snart er jeg mamma til 2 :o)

Skrevet

Er i uke 33 og er også veeldig sliten. Er sykemeldt 100% en uke frem, men klarer overhode ikke være hjemme med god samvittighet. Det er jo ikke selve jobben min som sliter meg ut, men reise til og fra og henting og brining i barnehagen... Synd at det må gå utover jobben... Noen andre med dårlig samvittighet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...