Gå til innhold

Middagsmat har blitt æsj og liker ikke. 3 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har alltid spist alt han får servert. Nå vil han ikke smake en gang. Er det vanlig i denne alderen? Han er 3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han går i bhg , så har han sikkert lært der hva som er "godt" og " æsj" ! ikke unaturlig ;-)

Skrevet

Jenta vår blir tre i desember og har holdt på sånn et par månder allerede. Begynte med at noen matvarer ble skvist ut. Nå spiser hun nesten ingenting av middagsmat. Lager vi egg sier hun Ikke det gule mamma, bare det hvite... Er det pølser skal hun kun ha pølse brød. Spiser ikke potet og heller ikke kjøtt eller rene fiskeprodukter...

Vi lager maten til henne som vanlig og så spiser hun det hun eventulet vil ha og så lar vi det være med det.

Hun spiser variert på brødskivene og mye frukt + gulrøtter så hun får nok i seg nok...

Skrevet

Velkommen til "jeg liker ikke middag - verden" !! :-)

Jenta vår er 3,5 og har i maaaange måneder sagt og påstått at hun ikke liker middag.

Omtrent det eneste hun vil ha, er kyllinglår (kun når kjøttet sitter fast på "pinnen", som hun sier) og fisk, brokoli og potetmos. Men ofte kan hun si at hun ikke liker det heller.............

Og fra hun var ca. 8 -9 mnd har hun elsket middag:-)

Hjemmelaget brød er en sikker vinner................."jeg eeeeeelsker brød, jeg"...............

Skrevet

Hehe, vår jente har også sluttet å like plomma i egget.........SUKK.......:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...