Gå til innhold

juleklær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja dette er jo ikke så lett i den tilstanden vi er i nå ;)

jeg tenkte å finne meg en tunika eller en kjole med tights under, men hvilke sko har man til da? vet ikke om jeg vil vagge oppå nå høyhelet sko ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg fremdeles er gravid til jul (noe jeg inderlig håper at jeg ikke er), kommer jeg ikke til å legge så mye energi ned i antrekket. Jeg gidder ikke bruke penger på noe nytt, så for meg blir det svarte tights, turkis overdel/tunika og flate ballerinasko. Ingenting som strammer, og dermed legger en demper på inntaket av julemat. Det eneste som bekymrer meg er den heftige halsbrannen som kommer etter det deilige, fettrike måltidet. Bare jeg ikke tilbringer juleaften på sykehuset, da..

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å holde deg unna høyhelte sko. Ta noe som er behagelig å gå i. Du kan få veldig vondt i ryggen hvis du bruker høyhelte nå i 3.trimester :-)

Skrevet

ballerina sko blir fint til tunika/kjole! Hvorfor tenkte jeg ikke på det??!! :D det var bra du sa :) hehe.

Kjøper ikke noen dyre plagg jeg heller nei, men cubus og slikt bruker nå å ha litt vennlige priser.

tenkte jeg kunne bruke høyhelte støvelettene hvis det ble krise, for det blir jo bare korte avstander jeg skal bruke sko. fra trappa til bilen osv når jeg kjører til en festlighet. men så det ikke helt for meg nei :)

Skrevet

Der er vi så forskjellige, ang sko, jeg har nesten ikke gått med annet enn sko med heler på... men har selvfølgelig hatt mine dager hvor jeg bare har labbet rundt i "komfor"sko, alle synes jeg er riv ruskende gal som har vandret rundt med støvletter m høy hæl, men d er hva man er vant til...

Men det finnes jo utrolig mange lekre sko uten hæler også.

Jeg har også brukt forskjellige tunikaer, med og uten tights.. og så har jeg vært heldig og fått tak i noen mammakjoler på salg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...