celodi Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Holder på med helgavasken...Er så lei av alt med husarbeid og gjøre,spyr snart.. Og alt er bare stress fram til søndag!!! Må få ferdig det meste av huset nå,så kommer sambo om 2 timer,da skal vi hente snuppa på skolen,dra på ikea og kjøpe hyller til rommet hennes,så skal vi hente tanteungen min og ha med oss ungene til byen og se på at de tenner julegatene og hilse på nissen..Så skal tanteungen min hjem,så må vi handle,hjem og mate unger og få de i seng..så skal vi finne fram adventsakene og se at alle lys virker.. Så skal gulvene vaskes,badet vaskes,skal brenne 2 cder til et tantebarn som skal ha fest i morgen.. I morgen må jeg få i bursdagsgave,kjøpe gullskoene jeg har satt av,hente snuppa på skolen,ta med begge ungene til legen,levere cd*n,spise mat,pynte unger,dra på bursdag..Hjem og pakk inn kalendergaver til helga..og bytt på sengene. Lørdag skal vi kjøre snuppa og mamma som skal på juleforestilling,levere en kake på skolen,dra på julegaveshopping og mathandling,hjem og pakke ut..Pakke klær til ungene,levere dem..HJem og pynte oss og sjekk over huset..Så kommer en del arb,folk av sambo hit og skal ta en øl eller to her før vi alle drar på julebord.. Søndag,hente ungene,dra ut og spise middag,dra til byen og se at juletreet blit tent,så rett på bursdag.. Så hjem og SLAPPAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte syyte litt!!!! hehe,men har jo lagt opp løpet selv da,så ingen og skylde på heller.... jaja!!!
Hibbel Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 ... og så sitter du her å chatter.. heheh Gøy å ha mye å gjøre, bare en får slappa av til slutt.... god helg
SaDa Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Ja det var mer enn det jeg skal.. Men når skal du rekke å bake den kaka du skal levere da?? Den lå ikke inne i programmet ditt;-)
celodi Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Den baker mamma for meg,heldigvis=) Nå slapper jeg av,hehe,sambo hjelper jo til i kveld,så da går det jo noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå