Gå til innhold

Hvem har dere fortalt det til??

Anbefalte innlegg

Jeg har fortalt det til sambo (selvfølgelig) og mine to beste venninner og lillesøsteren min. Har tenkt å fortelle det til datteren min + resten av familien på julaften. Før julemiddagen skal jeg gi datteren min en kopp hvor det står "Verdens beste storesøster" og så får vi se om de klarer å ta hintet ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11038252-hvem-har-dere-fortalt-det-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare fortalt det til kjæresten min, han skal jo bli pappa :) Tenker vi sier det til hans familie på julaften, det passer bra når jeg må si nei takk til alkohol til middagen, he he - og som verdens beste julegave til svigers. Siden vi skal feire med dem, forteller jeg det til mamma og søstern på lillejulaften.

Er litt mer usikker på når jeg skal fortelle det til vennene - kanskje på nyttårsaften. Hvis jeg klarer å holde meg så lenge, da!

Termin 5.august. Fant ut at jeg var gravid veldig tidlig. Merket at kroppen var annerledes. Jeg har fortalt det til min kjære. I tillegg har et par av venninne mine pluss bestekameraten til mannen min fått vite det. Tenker å vente til jula med å fortelle det til nærmeste familie. Håper jeg klarer å vente de laaange 3,5 ukene til det skal røpes. Virker som en evighet.

Annonse

Fikk pos test i dag tidlig. Vekte sambo med den og ringte deretter mamma. Det er de som får vite det foreløpig. Og sikkert snart ei venninne som jeg har fortalt at vi prøver....

De andre får i det minste vente til julaften ;) Skolevenner så lenge som mulig.

Samboeren min, og to gode veninner. det blir årets julegave for de vordende besteforeldrene og oldeforeldrene :-)

Har lyst til å rope det ut NÅÅÅÅÅ!!! men det er nok litt tidlig ja.

Har termin ca rundt 5. august.

Her er det forløpig bare jeg og mannen min som vet det. Har tenkt litt på om familiene skal få vite det i jula, men synes det er litt tidlig... Tror kanskje lillesøster må få vite det neste helg, da vi skal på julehandel i london, og formen er relativt dårlig. Vet ikke om det bare er psykisk, men er kvalm og uvell om dagen.

Begynte å få et helt enormt søvnbehov noen dager før jeg testet...

Jeg testet positivt i dag (hurra!) og samboer vet det selvfølgelig, og ei venninne. Er så usikker på om jeg skal fortelle det til flere før det har gått tre mnd...men frister jo veldig å gi foreldre og svigers en hyggelig overraskelse på julaften :-)

Annonse

Jeg har akkurat testet meg, og testen var positiv:-)

Jeg og samboeren min har hatt en mistanke om det en liten stund, men han er ikke hjemme akkurat nå, så jeg har ikke fått fortalt han det enda!!! Men jeg gleder meg så utrolig til å fortelle det!!!

Familien får nok vite det i julen, pga at jeg må jo si nei takk til alkohol. Tror egentlig de hadde skjønt det da uansett, hehe...

Håper jeg greier å vente litt lenger med å si det til venner, men lurer veldig på hvordan jeg skal greie å vri meg unna alle festlighetene frem mot julen:-S

Har termin 10. august.

Kun til den vordende pappaen c",)-- men sier meg enig med mange av dere andre her inne at jeg har kjempelyst til å fortelle det NÅ.. hehe, men vi skal også prøve holde på det til julaften..DET blir julegaven sin det,

mannen min fridde til med julaften for 2 år siden så da passer det å fortelle det da. Skal kjøpe oppskrift på hekla dåpskjole til svigermor og se om hu tar hintet. Blir første barnebarnet deres.. *glis* deilig..

Vi har prøvd i over 2 år.. termin 9 august etter mine kalkuleringer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...