Gå til innhold

Hvem har dere fortalt det til??


Hedda+en til...i sept 08

Anbefalte innlegg

Jeg har fortalt det til sambo (selvfølgelig) og mine to beste venninner og lillesøsteren min. Har tenkt å fortelle det til datteren min + resten av familien på julaften. Før julemiddagen skal jeg gi datteren min en kopp hvor det står "Verdens beste storesøster" og så får vi se om de klarer å ta hintet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare fortalt det til kjæresten min, han skal jo bli pappa :) Tenker vi sier det til hans familie på julaften, det passer bra når jeg må si nei takk til alkohol til middagen, he he - og som verdens beste julegave til svigers. Siden vi skal feire med dem, forteller jeg det til mamma og søstern på lillejulaften.

Er litt mer usikker på når jeg skal fortelle det til vennene - kanskje på nyttårsaften. Hvis jeg klarer å holde meg så lenge, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fortalt det til sambo jeg. Tenker vi forteller det til den nærmeste familien i julen. Hvis jeg greier å holde tett så lenge da. Skikkelig vanskelig å holde på en slik STOR hemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 5.august. Fant ut at jeg var gravid veldig tidlig. Merket at kroppen var annerledes. Jeg har fortalt det til min kjære. I tillegg har et par av venninne mine pluss bestekameraten til mannen min fått vite det. Tenker å vente til jula med å fortelle det til nærmeste familie. Håper jeg klarer å vente de laaange 3,5 ukene til det skal røpes. Virker som en evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer selvsagt.. og et par venninner:D Skal fortelle det til familie på julaften jeg også.. Termin 5 august.. kan fortsatt ikke tro det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortalt det til samboer, sønn, mamma og nærmeste famile. Tilfelle det ikke går bra sånn som sist, så synes jeg det er greit at de vet om det. Skal ikke fortelle det til kollegaer og venner før etter nyttår tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har fortalt det til to venninner av meg...er litt redd for SA, men håper selvfølgelig det går bra....tenkte å fortelle det til familien og venner i julen men tror ikke jeg klarer å holde meg så lenge hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pos test i dag tidlig. Vekte sambo med den og ringte deretter mamma. Det er de som får vite det foreløpig. Og sikkert snart ei venninne som jeg har fortalt at vi prøver....

 

De andre får i det minste vente til julaften ;) Skolevenner så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min, og to gode veninner. det blir årets julegave for de vordende besteforeldrene og oldeforeldrene :-)

Har lyst til å rope det ut NÅÅÅÅÅ!!! men det er nok litt tidlig ja.

Har termin ca rundt 5. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det forløpig bare jeg og mannen min som vet det. Har tenkt litt på om familiene skal få vite det i jula, men synes det er litt tidlig... Tror kanskje lillesøster må få vite det neste helg, da vi skal på julehandel i london, og formen er relativt dårlig. Vet ikke om det bare er psykisk, men er kvalm og uvell om dagen.

 

Begynte å få et helt enormt søvnbehov noen dager før jeg testet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i dag (hurra!) og samboer vet det selvfølgelig, og ei venninne. Er så usikker på om jeg skal fortelle det til flere før det har gått tre mnd...men frister jo veldig å gi foreldre og svigers en hyggelig overraskelse på julaften :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fprtalte det til min samboers søster og mann i dag. Tenker vi venter med resten til julaften. Hvis jeg greier å holde meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortalt det til mine beste venninner... ellers venter jeg med å fortelle det til jul..termin 2 august...

 

Hadde SA i februar og derfor tar jeg d litt rolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat testet meg, og testen var positiv:-)

Jeg og samboeren min har hatt en mistanke om det en liten stund, men han er ikke hjemme akkurat nå, så jeg har ikke fått fortalt han det enda!!! Men jeg gleder meg så utrolig til å fortelle det!!!

Familien får nok vite det i julen, pga at jeg må jo si nei takk til alkohol. Tror egentlig de hadde skjønt det da uansett, hehe...

Håper jeg greier å vente litt lenger med å si det til venner, men lurer veldig på hvordan jeg skal greie å vri meg unna alle festlighetene frem mot julen:-S

Har termin 10. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun til den vordende pappaen c",)-- men sier meg enig med mange av dere andre her inne at jeg har kjempelyst til å fortelle det NÅ.. hehe, men vi skal også prøve holde på det til julaften..DET blir julegaven sin det,

mannen min fridde til med julaften for 2 år siden så da passer det å fortelle det da. Skal kjøpe oppskrift på hekla dåpskjole til svigermor og se om hu tar hintet. Blir første barnebarnet deres.. *glis* deilig..

 

Vi har prøvd i over 2 år.. termin 9 august etter mine kalkuleringer..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal også fortelle det til familie i julen og venner i nyttårs helgen. Hva bruker dere som unskyldning hvis dere er invitert på fest før julen og ikke ønsker å fortelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...