bruse Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Tenker at det kan være greit til musikkspilling, evt film, få lagt over bilder og filmsnutter osv. Lurer også på om der er mulighet for å bruke internett med egen pc på ullevål? Eller er det kun internett med sykehusets pc'er på læresenteret? Er det usikkert med tanke på tyverier å ha med pc?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 hva pokker skal du med det på sykehuset??? der har du mer enn nok å gjøre om du ikke skal sitte å legge over bilder... det kan du gjøre når du kommer hjem..ville følt meg dum om jeg satt med lap top på sykehuset og ungen på armen...
bruse Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Som jeg sa: For å høre på musikk (mange har jo med cd'er, men jeg har ikke musikken min på cd'er men på laptopen min..), og føre over bilder dersom minnekortet blir fullt. Kjipt å ikke få tatt bilder pga det. Og så tenkte jeg at dersom fødselen varer i to døgn kan det være greit for pappan å kikke litt på film el.l i stedet for å lese bok eller gå turer sånn som mange gjør. Og så tenkte jeg det kunne være greit med internett viss det var noe man lurer på når man sitter der med en splitter ny baby. Er jo ikke for å surfe eller for tidsfordriv jeg vurderer å ha med laptop, så skjønner ikke hvorfor jeg skulle føle meg dum. Laptop er jo et verktøy på samme måte som mobiltelefon og cd-spiller. Men er som sagt litt usikker pga faren for tyveri osv.
majsenna™ Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg har hørt om flere som tar med laptop på sykehuset. En fødsel kan jo ta tid, så da har pappa noe å styre med. Men man må jo passe på den som man passer på andre verdisaker. Lykke til
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Nei det skal jeg ikke. Hadde ikke tid til det i fjor, å tenker nok jeg ikke får tid til det nå heller:) Hehe satt/lå å beundra denne skapningen jeg fødte i fjor, å regner med jeg blir å gjøre det samme i år å
"gullet" Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jeg har vært litt inne på tanken selv, da jeg skal ta KS og må være der lengre enn vanlig, og bevegeligheten ikke så stor... Men var litt redd for tyveri, ikke akuratt en ting som er lett og gjemme bort. Men så viser det seg at på rommene på St.Olav så er d data m internett, ikke verdens beste, men... der er det en skjerm, som man kan dra inn over senga, med touch screen, så den er litt klønete og litt treg, men med litt tålmodighet så kan jeg maile til omverden om jeg skulle føle for det...
Gjest Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Jeg har faktisk vurdert det. Jeg er ikke helt sikker på om jeg egentlig har behov for det; med førstemann hadde ikke sjangs til å får gjort noe som helst på barsel, for ungen kom ut med et vræl og fortsatte i samme stilen i 4 mnd... Med nummer to holdt jeg på å dæve av kjedsomhet på barsel, fordi ungen sov HELE tiden. Så hvis jeg får en som er som andremann, så kunne det vært veldig greit. Du trenger jo ikke nødvendigvis ta den med deg når du drar; mannen/samboeren din kan jo sikkert komme med den hvis du finner ut at det hadde vært greit! Tror det er min plan!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Det er ikke internett tilgang på rommene og heller ikke trådløst nett på sykehus pga sikkerhet. Hvis du skal koble deg på må du gjøre det via mobiltelefonen din og da blir det fort dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå