Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har funnet ut at jeg skal fortelle foreldrene mine og broren min at jeg er gravid i dag, over middag, og jeg skal gi dem et innrammet dikt. Jeg er IKKE noen dikter, så jeg trenger litt tilbakemelding på dette barneskole-rimet mitt! =) Det skal jo bare være en søt liten ting, men kanskje noen har noen forslag til forbedring? Kjære familien min! Jeg kommer som en kul etter jul Min onkel, det er mammas bror Og jenta dere kjenner, hun er min mor. Av bestemor vil hun trenge gode råd, Og oldemora mi skal nok få strikke meg en tråd. Mamma sier at av bestefar har hun alltid fått det som hun vil, Så bestefar; har du plass til å skjemme bort en til?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Den var søt da. Kjempe godt påkommet.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Kjempekoselig!!! Sitter med tårer i øyekroken jeg!!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Kjempesøtt=D Begynte nesten å gråte... Full i hormoner eg?? neeei ikke i hele tatt
Maigullet Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Tårefylte øyne her også. Tenk om jeg kunne kommet på no sånt... Kjempefint!!!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 hehe.. tårer i øynene her også! Hormonerhormoner... Men fint var det
Gjest Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Hei! Så søte dere er! Har nettopp fortalt det nå, og jeg har aldri sett foreldrene mine så oppbragte før! De gråt nesten begge to, og pappa sa i grunn ikke et ord etterpå.... Bare smilte.... =) SÅ glad nå!!!! Hadde gruet meg litt til denne samtalen! =)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Så flott historie! Blir helt rørt jeg. Skal selv fortelle det hjemme bittelille julaften - grugleder meg
Prosjekt_baby84 Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Det var skikkelig fint. For en nydelig måte å fortelle det på. Kreativt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå