to-em Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Huff jeg orker jo ikke noe sex om dagen. Er gravid i ca uka 10 og er veldig kvalm nesten hele tida. Får litt vondt av samboer, selvom han ikke har sagt noe på det. Kjenner også at jeg er litt redd for at jeg skal begynne å blø etter å ha hatt sex. Jeg spontanaborterte i august, så jeg har det friskt i minne. (Men det skjedde selvsagt ikke pga vi hadde sex) Hvordan har dere det det 1trimester i svangerskapet?
britt72 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Sex? Når en kan sove istedet? Men har og tenkt på mannen... Han er visst ikke like uggen på kvelden som jeg er. Han har til og med tilbudt at jeg kan ligge helt stille og bare nyte, han forstår visst ikke helt ståa...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Neida, ikke tenk på det du:-) Det er han som skal syntes synd på deg, det er du som er kvalm! Skjønner godt hva du mener, men sånn er det bare når man er gravid. Plutselig er lysten på topp, uken etter på bunn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå