babyprincess Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Kommer aldri i verden til å klare å få en 3 ukers baby til å holde øynene oppe, osv. ikke kan hun holde hodet oppe selv engang....! tar de bilder liggende?
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 du må ta ordetlig pass bilde og de får de alltid til å ety eller annet vis:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 hos fotograf tar de gjerne bildene når de ligger på gulvet ja. Går nok bra skal du se. Hos en fotograf her omkring, koster det ca 80-90 kr
Gullklompane mine Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Du må nok ha passbilde. Jeg var hos en fotograf og fikk tatt bilde da jenta mi var ca 4 uker. Hun ble plassert oppå en krakk og jeg satt bak og holdt henne og fikk støttet hodet. Det gikk fint. De kan sikkert ta bildet liggende også.
babyprincess Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Hhe, ser ut til at jeg lager store problemer av små bagateller, hehe... Takk for svar alle sammen:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 må ta ordentlig passbilde. anbefaler deg å ta henne med til fotograf å få tatt det der, de er litt dyrere enn en fotoboks, men de tar i vertfall bilder som blir godkjente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå