Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Idag har magen vært kjempehard i hele dag. Å massa masse liv. Så nå blei jeg plutselig kjempedårlig i magen og var på do, å da hørte jeg det rann masse vann fra meg ned i do stolen!!!! Ble så redd nå, er bare i uke 27... Det har ikke kommit noe mere vann nå. Er det noe jeg ska ringe føden for?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 hvis det har fosset vann skal du ringe med engang
**Oktober-mamma** Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Klart du må ringe føden!! Høre hva du skal gjøre, kanskje de vil se på deg..
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Ja visst du er i tvil om det er fostervann eller urin så må du ringe. Så får jordmoren du treffer på i tlf. ta det derifra. Lykke til:)
Mooncake Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 hvis du tror det kan være fostervann, ta med deg moilen og legg deg ned. Ring føden!
**Oktober-mamma** Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Er det deg som har hatt kraftige menssmerter og kynner siden i går også?
Gjest Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 heji...hvordan gikk det? har du ringt føden?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Hei! Jeg er trådstarter! Nei det er ikke jeg som har hatt kraftige menssmerter og kynner siden i går. Men jeg ringte å snakket m sykehuset å de sa jeg skulle komme dit. Har vart der nå å de sjekket allt mulig å allt så helt fint ut!! :-D Lettet nå ja.... Det var helt fryktelig.... huff
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Så bra at alt var bra:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 hadde vannet mitt gått, har jeg ikke hatt tid til å logge meg på her for å spørre hva jeg skal gjøre!!!! hva gjør du når vannet virkelig går da, setter deg på facebook??? det sier seg selv att mann skal ringe!!!
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Oj... så hissig da... er det nødvendig syns du?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Hva var det innlegget for noe da?? Er jo et forum for å kunne spørre om diverse ting, ikke sant! Å allt var jo i skjønneste orden.. Men klart, det hade vel du visst hvis det var deg det skjedde med... zzzznaaaark......
grand danois Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 men var d litt av vannet ditt som hadde gått? hva var d for noe? så bra at alt var i orden...d var litt tidli vist bebie hadde kommet å jah:/
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 Nei, det var ikke noe vann heldigvis, de sjekket veldig nøye å legen sa jeg hade fryktelig mye blank utflod å det var det som måtte ha kommet ned i dostolen... Men siden jeg satt på do så var det veldig vanskelig for meg å oppskatte hvor mye det var.. Det hørtes virkelig ut som om det var et helt glass med vann som rant ut i doen. Visste at jeg hade mye utflod men hade aldri trodd att det kunne renne ut på den måten.. Men de var såååå snille å førståelsesfulle å synes det var kjempebra at jeg ringte føden! Det synes jeg var flott! Var på Ullevål. :-)
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 Så bra at alt gikk bra da! Ha en fin adventstid,og slapp av og kos deg i helgen:-) Klem
grand danois Skrevet 1. desember 2007 #18 Skrevet 1. desember 2007 d var bra at de var så forståeleses fulle da:) da føler man at man ikke maser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå