Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 er i uke 33 og kjenner ikke liv hele tida, men kanskje 4 "perioder" i løpet av en dag... er det normalt? Da holder hun på en stund men ikke i mange timer heller.. er så vanskelig å vite hva som er "normalt" når jeg er førstegangs!
bruse Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hei. Tror det er veldig mange normaler her. Noen perioder i løpet av dagen tror jeg stemmer bra med slik min var på den tiden. Nå er jeg snart ved termin og kjenner en del mer. Så lenge du kjenner liv hver dag tror jeg du kan slappe av med at alt er normalt. Lykke til!
Afrodite´71 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Hei Er i uke 35, og babyen har helt klart lange soveperioder (noe som er deilig). Når han er våken, er det ikke tvil, da han prøver å komme ut gjennom navelen. Regelen sier vel at du skal kunne kjenne liv minst 5 ganger i løpet av en 20-minutters periode, men det er vel individuelt. Selv er jeg fornøyd om jeg kjenner ham i perioder over hele døgnet. Noen ganger ligger han bare og hikker, men det er også et godt tegn. Så lenge du kjenner liv, er det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå