lenej :o) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 fikk en gøy kommentar her en dag.. ei venninne, hun var sååå overrasket over hvor godt mini er "utstyrt". hun mente hennes egen sønn på omtrent den alderen ikke var såååå godt utstyrt. så nevnte hun om det kunne være litt arvelig, sånn, fra far til sønn.. og allerede da følte jeg det var for mye informasjon å få for mine ører.. så nevnte min søster, at hun hadde pratet med HS, for lillingen hadde testikkel-steinene nede i pungen, men ikke selve luren! det var bare hud der! og dette var normalt, og den ville komme ned igjen. det visste ikke eg gikk ann! for ho hadde også kommentert at mini var bedre utstyrt enn hennes gutt. er folk så opphengt i slikt? når man er ferdi å diskutere i barnehagen "min pappa har større tiss enn din pappa", så fortsetter man med sin kjære, så sine barn? og er det ok at jeg ler litt av det?
Eve Dallas Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg har nok kommentert det når jeg har sett at tingelingen er en smule stor, men å skulle sammenligne den med pappaen sin... Nei det ville jeg nok ikke gjort nei!
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 vet ikke hvor vanlig det er men jeg ville ikke sammenlignet hans med pappaen sin...det er jo bare ekkelt syns jeg.. too much information ja..helt enig...
lenej :o) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 WAAAAYYY to much information ja.. men tror ikke det har noen sammenheng med hvordan faren er utstyrt, tror hver lille tissetass er unik, og ikke har noen genetisk innflytelse når det gjelder utforming...!
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 nei det tror ikke jeg heller,og uansett om det var så kan man ikke sammenligne en voksen penis med en baby tisselur...det blirjo helt feil.. usj.. husker mamma spurte helsesøstera på sykehuset da hun stelte marcus,hvorfor han hadde så mørk pung i forhold til resten av kroppen...så sier hun: nei det er nok fordi pappan er brun... kjente jeg måtte rødme litt da ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå