Brillemamma Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Virker som om alle jeg kjenner gjør det... Jeg synest ikke vi har råd til å kjøpe gaver til alle barna til vennene våre..da blir det utrooolig mange julegaver å kjøpe.. Men om småen her får gave av vennene våre, så må jo vi kjøpe til deres barn også... Synest man kan holde seg til å kjøpe til fadderbarn, og nieser og nevøer jeg... Hva tenker dere??
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Du kan jo si at du synes det blir litt mye...
Gjest mphs Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Nei og ikke til vennene heller. Greit å være enige om det fra begynelsen av.
nickoline og supermann Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 vi ble enig om sist år å la det være........ heller finne på noe sammen for de pengene...... men vi kjøper til nabojenta. De er vi veldig mye sammen med....
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jeg skal kjøpe til han jeg er fadder for, og dattra til ei annen venninde. Trenger ikke koste så mye, jeg har hvertfall ikke tenkt og bruke mer enn 100 kr. Men om man har 10 vennepar med barn, så blir det for mye
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Helt enig. I fjor hadde jeg en skikkelig kjip greie med at veninna mi som jeg typisk ser et par 5 ganger i året kom på døra julaften med gaver til meg og snuppis. Jeg bare.. eh... Hu har 4 barn og de har ALT... jeg hadde ikke noe til ho.. Ble litt kjipt det ja.. Ho forventa liksom at jeg hadde noe til henne også.. Huff, har helgadert meg i år, avtalt med alle at vi ikke kjøper..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Ja, kommer litt an på.. De vi har mye kontakt med får.
Kjærlighet <3 Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Vi gjør, til de nærmeste. Men kjøper ikke så mye til hver. Er mer en liten oppmerksomhet fra våre barn til dems barn..
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 ja men jeg har bare en unge å kjøpe til da..så det blir ikke allverden kan du si.. *kremt*
to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 kjøper til mitt fadderbarn og til barna til min beste venninne:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå