Faylinn Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Det er mye snakk om å få babyen til å sovne (tidlig) om kvelden og sove hele natten slik at vi voksne kan få både voksentid og søvn... men hvor mange timer forventer dere at babyen skal klare seg uten mat når de har passert 6 måneder? Dere som har lest masse om søvn, hva sier fagfolket? Vi ønsker å slutte med nattmat for vår snart 8 mnd gamle sønn .Han spiser gjerne mellom kl 1-5. Sover fra kanskje 21-07 med +/- begge veier. Er oftest oppe en gang for mating og 1-3 ganger for å smukke. I går sovnet poden 20.00 (wow). Da han våknet sulten kl 5.45 var jo det tidlig for oss, men han hadde jo da sovet nesten 10 timer! Han spiste rett før han sovnet. Til alt overmål sovnet han igjen og sov til 8! Det slo meg at mer kan jeg vel ikke forlange? Er ikke babymagene små slik at de trenger mat oftere enn oss også om natten? Jeg kan gå 12 timer, men kan han?
kokosbolle Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jepps, når han er 8 mnd kan han sove i 12 timer uten mat ) Knerten vår regulerte seg selv og sov natten rundt fra han var 4 mnd, det falt meg aldri inn at jeg skulle vekke han for å gi han mat.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Småen vår sov ikke mer enn noen timer i strekk frem til han var 20 mnd. (pga. helsemessige årsaker). Lillemor har sovet hele natten fra dag en. Hun fikk mat i halvsøvne i 23 tiden da hun var nyfødt og vi har begynt med det igjen fordi hun ikke går opp i vekt da hun spiser dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå