Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Er gravid ,men eser jo ut alle veier. Føler meg så bleik og feit. Uff og enda har jeg en del mnd igjen. Måtte bare få ut frustrasjonen.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Uffda..Hvilken uke er du i? Har du fått dilla på noe usunt eller? Klem
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Er i uke 24. Hadde ikke lyst på snop de 4 første mnd. Men har nå kommet for fullt. Men har ikke orket til nå å være så mye fysisk aktiv. Må prøve å få til noen gåturer iallefall. Har lagt på meg 7 kg og synes det er mye. Og det sitter ikke mest på magen.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 men da er du jo over halvveis synes ikke 7 kg er så ille jeg..men selvsagt det kommer jo ann på åssen man føler seg selv..fint du orker å gå litt da..du får trøste deg med at det er bare en periode )
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Skal bli mye trilleturer ja når gutten kommer. Kiloenen skal av innen sommeren. Må få strammet opp litt her og der også. Når har du termin?
Brillemamma Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Skjønner veldig godt hvordan du har det! Ikke noe særlig å ha det sånn nei.. Men det er nok bare du som ser pådeg selv på den måten. Alle andre ser nok bare en nydelig gravid kvinne!) Og 7kg er ikke mye da! Når jeg var så langt på vei som deg så hadde jeg lagt på meg 19kg jeg..hehe.Og du kan tro jeg følte meg som verdens nyyydligeste..;)haha Nei, det var fælt!! Så skjønner deg, ikke noe artig når kroppen forandrer seg sånn. Men det er jo verdt det da!! Synest gutten min er verdt alle de 26 ekstra kg jeg fikk på kroppen!(Men som raste av etter 6mnd,heldigvis!!) Kjøp deg noen nye klær, gå til frisøren, og doll deg opp, så skal du se du føler deg myye bedre!)
MamiMaribel Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Hei! Jeg er 22 uker på vei, og lagt på meg 7 kg. Jeg har fått ei svær rumpe, bredere hofter og store pupper - og føler meg generelt ganske feit.........Av og til ler jeg litt av meg selv, men ofte gremmes jeg. Så jeg føler med deg!!! Er det første svangerskap for deg ? Forrige gang la jeg på meg 14 kg, og var stor og god. Men 6 mnd. etter fødselen var jeg to kg slankere enn jeg var før graviditeten. Så det prøver jeg å trøste meg med nå......:-) Selv om det slett ikke er sikkert det samme vil skje denne gangen! En annen ting jeg prøver å trøste meg med, et at babyen er superaktiv og har det veldig bra. Jeg spiser sunt (men altfor mye, det er akkurat som om kroppen får meg til å lagre fett i tilfelle dårlige tider......) tar omega tre og vitaminer og gir gode vekstforhold til barnet. (dessverre er jeg temmelig passiv pga. bekkenløsning) Det er viktig å prøve å fokusere på denne dimensjonen av graviditeten; at barnet har det bra. Det er tross alt det viktigste, selv om et dårlig selvbilde kan ødelegge mye for trivselen.....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 29. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2007 Dette er andremann. Fikk en gutt for 3 år siden. Klarte ikke å gå ned de 3 siste kg. Jobbet sikkert ikke nok for det heller. Gikk da opp 15 kg. Og gikk ganske fort ned igjen minst jeg. Gikk masse tur og tenke iallfall litt på kostholdet. Jeg legger på meg rimelig mye på rumpe og hofter jeg også. Og det sitter der ganske lenge i ettertid vet jeg også. Er en av mine svake kroppsdeler.
MamiMaribel Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Når har du termin ? Jeg har termin 1.april. La oss kjempe sammen mot kiloene!!! :-) (uhhh, hvis det lar seg gjøre, hehe??? Jeg føler igrunnen at jeg har lite kontroll over kiloene, selv om jeg VET at jeg spiser fo mye i forhold til aktivitetsnivået!!) Men du, 15 kilo er da ikke avskrekkende! Det e jo mange som går opp 20-25 kilo... (huff, hjelper kanskje ikke å trøste seg med andres overskuddskilo!!) La oss bestemme oss for å gå en liten tur hver dag, hva tror du om det ? Den trenger ikke å være stor! Og når turen er gjort, setter vi et kryss i taket - eller et annet sted........:-) Hver gang jeg har gått tur, har jeg følt meg ti kilo lettere, og og bare kjent på velværet i det å bevege seg. Det gjør godt:-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 29. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2007 Har termin 30.mars. Men min termin er 22.mars,he,he. Vet når jeg ble gravid. De dagene jeg er på jobb blir det vanskelig med turgåing. Gubben er sent hjemme og jeg er rimelig mørkeredd. Har fri to dager i uka så da burde jeg få til noe. Men dagene bare flyr avsted. Hjelper liksom ikke at andre går opp dobbelt så mye. Er bare ikke fornøyd med disse ekstra kg. Kommer jo noe godt ut av det heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå