Eira2010 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 hadde en nesten positiv test i går ettermiddag, så ventet at el var rundt hjørnet, men ikke at den skulle komme så kjapt! (er i dag på dag 11..) Hadde ikke testet tidligere, så den var nok sannsynligvis sterkere dagen før da... Var hos gynekolog i morges, og stor var min overraskelse da det viste seg at jeg ikke hadde noen modne follikler!! Men grunnet min svært tykke (trelags) slimhinne, mente gyn at jeg har hatt el i natt. Driver og temper og har ikke hatt tempstigning enda, derfor regner jeg det for sannsynlig at han har rett. Han mente likevel jeg burde vente til neste periode med inseminasjon (siden det er dyrt å reise og sjansene nå for å bli gravid ikke er de største..), men pga julen vil jeg ikke ha ny mulighet før februar. Utålmodig som jeg er, vil jeg ikke vente så lenge.. Håpet er jo at egget mitt lever i 24 timer (jeg vet jo at noen kan ha kortere levetid, krysserfingrenealtjegkan!) og er superklart for å bli befrukta når svømmerne kommer susende i to- halvtretida. Har time til inseminasjon kl 14. Noen som har noen formening om mine sjanser for å bli smelt på tjukka? Jaja, det blir iallefall en spennende adventstid!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Er du i gang med AIH?? Jeg skal også det og er interessert i å høre andres erfaringer med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå