SaDa Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hvor har det blitt av deg?? Ser deg aldri her inne jo..
snuppelure 74 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hei vennen ) Her er jeg Har ikke vært her så mye i det siste nei, har hatt 3 uker delvis sengeliggende p.g.a bekkenet å nå har jeg hatt innfluensa og bronkitt 1 uke beg å bli noe bedre nå da endelig )
SaDa Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Hørtes ikke noe deilig ut.. Får håpe du blir bedre da.. Greit å være frisk til jul. Vi skulle ha dratt på kino en dag, men tiden flyr så alt for fort fram til jul med jobb, vasking, baking, handling av julegaver og gutta så jeg tror neppe jeg har tid til det.. Vi får heller prøve å få gjort det rett over nyttår:) For babyen kommer vel ikke så fort? Husker ikke når i januar terminen er jeg
snuppelure 74 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Terminen er allerede 5 Januar, men spørs jo når han selv vil ut da ;o)
SaDa Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Hehe.. Så nå at den er rett over nyttår.. Prøve å gjøre det før jul hvis du er i form til det:)
snuppelure 74 Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Vi får bare se da vettu ;o) Hvis vi ikke venter for lenge så går det kanskje greit, men beg å bli slitsomt å sitte nå for nå er plassen i magen oppbrukt ;o) hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå