Gå til innhold

Bursdagsbowling. Et lite prosjekt. Trenger gode ideer =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med et lite prosjekt ang bursdagsbowling, og lurte på om noen av dere har noen forslag til hva som kan gjøre dette mere moro for barna å være med på ?

Hvilke "innslag" som bør være med i en slik feiring for at barna skal ha lyst til å feire bursdagen sin slik, og ikke minst hva vi som foreldre stiller som kriterier for at barna skal få velge denn typen feiring.

Hadde vært fint hvis noen hadde gode forslag og ideer å komme med her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har vært på bursdagsbowling her ?

Skrevet

Jeg har vært med en gang som voksenperson og da fikk barna både bowle og spille med andre ting. Pizza og is etterpå.

Men jeg syns det ble veldig dyrt for foreldrene så jeg velger nok ikke det til datteren min.

Skrevet

Skjønner ikke helt dette med "mere moro å være med på".. Vi har hatt bowlingbursdag for våre, og gutta mine har også vært i flere bowlingbursdager. Og det er jo det å bowle som er moro da! Det eneste som kanskje hadde vært litt artig var om det var en slags "premieutdeling" e.l. Så mulighet til å fordele seg på flere baner slik at alle får bowlet ihvertfall to runder er viktig.

Kriteriene for at vi valgte det (til 10-11 åringer) var at det er greit med en aktivitet når du skal samle 10 langbeint gutter på et sted, det var grei beliggenhet og en grei pris (de fikk pizza, brus og slush og oppdekking i eget bursdagsrom).

Meeen det aller beste med en slik type bursdag er jo at du kommer hjem igjen til et hus som ikke ser ut som et bomba bengalsk horehus dekorert med ketchup og sjokoladekakesmuler :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...