Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har så utrolig masse egg i kjøleskapet som snart går ut på dato - noen som vil komme med tips til hva jeg kan lage? :-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Spiste pannekaker på tirsdag, så det blir litt tidlig, og siden jeg er alene hjemme blir vafler litt dumt! Tenkte mer på noe jeg kan bake! :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Gå inn på www.detsoteliv.no og søk på ingrediens "egg", så får du opp masse oppskrifter som inneholder egg. Lykke til med bakingen.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Tenkte på en annen type egg jeg nå...hehe. Er det tankene er stilt inn på for tiden...;-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Hehe, ja det kunne jo tenkes at det var andre typer egg jeg snakka om.. ;-) Ja, tenkte ikke på at detsøteliv hadde ingredienssøkeord! Bra tips! :-) Har baka sjokoladekake nå, så fikk jo unna 4 egg der... Men har sikkert 20-30 igjen!! Hehe... :-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 Tenker sambo blir glad når han kommer hjem fra jobb i dag! Han har tatt fri i morgen, og kommer hjem til hus som lukter bakevarer- Mmmmm!! :-)
Cocoon Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Hva med å begynne på julebaksten? Kanskje du finner noen oppskrifter som det trengs mange egg i, så får du brukt opp en del av gangen. :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Bare til informasjon, så holder egg seg mye lengre enn holdbarhetsdatoen! Det er bare det at Norge ikke ahr lov til å sette datoen lengre enn 28 dager! Du kan jo lage en formkake f.eks! Del den opp i biter og frys den ned, så har du kaffebrød i lang tid framover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå