Gå til innhold

Oj,masse egg...

Mamma'n til A&L&J! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig masse egg i kjøleskapet som snart går ut på dato - noen som vil komme med tips til hva jeg kan lage? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiste pannekaker på tirsdag, så det blir litt tidlig, og siden jeg er alene hjemme blir vafler litt dumt! Tenkte mer på noe jeg kan bake! :-)

Skrevet

Gå inn på www.detsoteliv.no og søk på ingrediens "egg", så får du opp masse oppskrifter som inneholder egg. :) Lykke til med bakingen. :)

Skrevet

Tenkte på en annen type egg jeg nå...hehe.

Er det tankene er stilt inn på for tiden...;-)

Skrevet

Hehe, ja det kunne jo tenkes at det var andre typer egg jeg snakka om.. ;-)

Ja, tenkte ikke på at detsøteliv hadde ingredienssøkeord! Bra tips! :-)

Har baka sjokoladekake nå, så fikk jo unna 4 egg der... Men har sikkert 20-30 igjen!! Hehe... :-)

Skrevet

Tenker sambo blir glad når han kommer hjem fra jobb i dag! Han har tatt fri i morgen, og kommer hjem til hus som lukter bakevarer- Mmmmm!! :-)

Skrevet

Hva med å begynne på julebaksten?

Kanskje du finner noen oppskrifter som det trengs mange egg i, så får du brukt opp en del av gangen. :-)

Skrevet

Bare til informasjon, så holder egg seg mye lengre enn holdbarhetsdatoen! :) Det er bare det at Norge ikke ahr lov til å sette datoen lengre enn 28 dager! :)

Du kan jo lage en formkake f.eks! :) Del den opp i biter og frys den ned, så har du kaffebrød i lang tid framover! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...