Gå til innhold

Grotesk side!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler ingen å gå inn der. Og du burde skamme deg, for å legge ut slik svada!

Skrevet

å fy faen......angrer på at jeg gikk inn der å utforska...FY FAEN SÅ JÆÆVLIG...

Skrevet

fy faen for en IDIOT KJERRING du er anonym...

Skrevet

Ærlig talt, Kine, hvor dum er du? Er da ikke HI sin feil at du, tross advarsler, ikke klarer å styre nysgjerrigheten din! Du MÅTTE inn for å se? I dette tilfellet er det vel du som er idiotkjerring...

Skrevet

er HI som la ut denne siden!!!

syns du det er en akseptabel side å legge ut kanskje ???

Skrevet

når det står grotesk side som navn på tråden sier jo det seg selv. så synes ikke du skal bli sur når du går inn å ser da.

kanskje ikke en side folk vil se, og den er grotesk. HI gjorde ikke noe galt der synes jeg.

"grotesk side" dere ble tross alt advart

Skrevet

syns det er groteskt å legge den ut her jeg da men..

er vel alene om det da ??

nyt siden dere andre!!

Skrevet

Den siden der har en ektreeeeeeeeemt forvridd sannhet.

*urk*

har ramlet bort i den siden før. Ludvik Nessa er en syk, syk mann :o((

Skrevet

De fleste abortmotstandere har null og niks respekt for livet. De forkler det i nestekjærlighet men det er der de tar så feil.

*Abortmotstandere er utrolig ustabile.

Skrevet

Er det virkelig lovlig å ha en sånn side på nettet??

Klikket på en av linkene til videoen man kunne kjøre, og stoppet etter 3 sekunder.....Herregud, det kan umulig være lovlig dette her:-((

Vet f.eks. damene at de blir filmet og lagt ut på nett...?

Nessa er jammen meg et skremmende, kvinnediskriminerende utyske!!

Skrevet

Disse filmene er ikke lovligt utførde aborter ,og ikke er de ifra Norge heller. Har vært mye omdiskutert disse bildene og filmene.

Skrevet

har ikke vert inne å sett disse videoene,bildene jeg så var i grunnen nok..syns denne tråden burde fjernes.

Skrevet

Bare la være og gå inn på siden det.

Ja siden er grotesk og litt i verste laget overdreven.

Men samtlidlig så må vi akseptere at det finnes mennesker som faktisk mener at abort er mord. La dem tenke som dem vil, og la heller være og besøke hjemmesiden dems.

Skrevet

HAHAHAHAH!

Så bra, klikke seg inn på en link til en side noen sier er grotesk, og så bli sinna fordi siden er så fæl!

Skrevet

Kine- du trenger ikke å gå inn da, ærlig talt. Og linken til den siden har vært posta her inne sikkert 100 ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...