Gå til innhold

Svimmel/ slapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

er for tiden så slapp. prøver å vaske her, men føler jeg nesten svimer av hele tiden. er også veldig varm innvendig, føler jeg koker her.

drikker masse vann, så det er ikke det som er problemet. spurte jm om dette på mandag, men hun sa bare at jeg måtte drikke rikelig, noe jeg gjør. er det flere som har det slik? er uke 36 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nettopp blitt sykemeldt fordi jeg er slapp og til tider svimmel. Har også en slags trykkende følelse i ryggen. Var også slik i mitt forrige svangerskap og ble sykemeldt en uke før jeg gikk ut i permisjon. Har en datter på 2, så kanskje derfor jeg får disse plagene litt tidligere denne gangen. Det er vel bare kroppen som sier ifra at vi må ta det litt rolig:-) Er ikke alltid like flink til det jeg da...

Skrevet

synes jeg tar det ganske med ro jeg, men må vell bare slite ut soffaen enda litt mer da. :o) har ingen fra før jeg, og har vært sykmeldt i snart 2mnd, pga bekkenløsning så jeg er temmelig rolig her om dagen:s

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Målte hun ikke blodprosenten din? Lav blodprosent eller lite jern i kroppen kan gjøre man svimmel!

Skrevet

nei, den ble målt i uke 30 å da var den 11,3 ( altså fin). men målte ikke nå neio.

Skrevet

Jeg hadde fin Hb i uke 25 (11,1 %), men i uke 29 hadde den gått ned til 9,3 %. Da hadde jeg vært veldig slapp og sliten noen uker.. Begynte på jern og formen ble fort bedre! Kan du ikke bare få tatt blodprøve på legekontoret da? Hjelper fort hvis det er jernmangel..

Skrevet

Æ e til tider veldig svimmel,va å tok blodprøva for 3 daga sia å legen ringte mæ i dag å æ har VELDIG lav jernnivå.. ho sa den lå under 2.... Så nu e det å knaske jerntabletter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...