Enda en på vei Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg lurer på firmaet hvor far er ansatt må sende inn Lønn og inntektsopplysninger og? Far skal kun ha 6 uker fedrekvote....
glad i mange barn Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 om de gjelder 6 ukers fars permisjonen må de sende det inn ja, til trygde kontoret,slik at trygdekontoret kan de ka far tjener for det er trygdekontoret som lønner far i disse 6 uker.må sendes inn i god tid i forveien,skattekort må og sendes inn
Enda en på vei Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Nå skal ikke far ha fedrekvoten for i begynnelsen av 2009. Trenger jeg å sende det inn nå eller kan det vente?
glad i mange barn Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 nei det er ikke dere som skal sende det inn,det er arbeidsgiver til far som skal sende det,men det er snakk om kun noen mnd i forveien ca to,skal holde,så du har go tid da ja,men det er dere eller far da som må gi beskjed til arbeidsgiver at de må sende det inn
dykkollidykk Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 ja, det stemmer. far melder fra til arbeidsgiver, så sender de opplysningene. gjør dere dette 2 mnd før han skal ha perm, er det i god tid
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 jeg fikk beskjed om 3 uker før jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå