Gå til innhold

Lønn og inntektsopplysninger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på firmaet hvor far er ansatt må sende inn Lønn og inntektsopplysninger og? Far skal kun ha 6 uker fedrekvote....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om de gjelder 6 ukers fars permisjonen må de sende det inn ja, til trygde kontoret,slik at trygdekontoret kan de ka far tjener for det er trygdekontoret som lønner far i disse 6 uker.må sendes inn i god tid i forveien,skattekort må og sendes inn

Skrevet

Nå skal ikke far ha fedrekvoten for i begynnelsen av 2009. Trenger jeg å sende det inn nå eller kan det vente?

Skrevet

nei det er ikke dere som skal sende det inn,det er arbeidsgiver til far som skal sende det,men det er snakk om kun noen mnd i forveien ca to,skal holde,så du har go tid da ja,men det er dere eller far da som må gi beskjed til arbeidsgiver at de må sende det inn

Skrevet

ja, det stemmer. far melder fra til arbeidsgiver, så sender de opplysningene. gjør dere dette 2 mnd før han skal ha perm, er det i god tid :)

Skrevet

jeg fikk beskjed om 3 uker før jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...