Gå til innhold

hva har dere på barna deres ute i vogna nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hvor vi bor er det for tiden snøvær og temp mellom 0- 2- grader. Har på henne bomullsbody, strømpebukse og joggebukse, utenpå der ulllbukse og ullgenser, ganske tykk lue og dynetøffler. Hun ligger i saueskinnspose med ullpledd over. Er passe god og varm da.

Skrevet

Body, bukse,sokker og en mellomtykk kjøredress med hette. Han er 5,5 mnd og det er ca 3 grader ute og surt vær. Han ligger i en termopose oppå et lammeskinn i vognen.

Skrevet

body, strømpebukse og en strikket heldress. Og lue så klart =) Ligger i lammeskinnspose, og har enten ullpledd eller trekket til vogna oppå. Her er det rundt 5 grader, lille er 3 mnd.

Skrevet

Ullbody, ullstrømpebukse og genser. Ulldress, ullue og ullvotter. Ligger inni en saueskinnspose.

Nå bruker jeg bare ubehandla ull, ellers ville dette blitt altfor varmt

Skrevet

Body, strømpebukse eller vanlig bukse, genser, fleecejakke og -bukse, lue, ullsokker og ullvotter. Jakken er med hette som jeg tar over lua. Ligger i lammeskinnspose, og det er ca 0 grader her.

Skrevet

body, stømpebukse, ullsokker, lue, votter og tynn ulldress utenpå. ligger i voksipose.. her er det mellom 0 og -6 grader. varierer veldig..

er det kaldere enn -2 har jeg på ekstra teppe og trekket til vognen..

Skrevet

body, strømpebukse, votter, lue, sokker og dress, alt i ull, også ligger han i ullpose!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...