FanteGuri Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Her hvor vi bor er det for tiden snøvær og temp mellom 0- 2- grader. Har på henne bomullsbody, strømpebukse og joggebukse, utenpå der ulllbukse og ullgenser, ganske tykk lue og dynetøffler. Hun ligger i saueskinnspose med ullpledd over. Er passe god og varm da.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Body, bukse,sokker og en mellomtykk kjøredress med hette. Han er 5,5 mnd og det er ca 3 grader ute og surt vær. Han ligger i en termopose oppå et lammeskinn i vognen.
~Milly~ Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 body, strømpebukse og en strikket heldress. Og lue så klart =) Ligger i lammeskinnspose, og har enten ullpledd eller trekket til vogna oppå. Her er det rundt 5 grader, lille er 3 mnd.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Ullbody, ullstrømpebukse og genser. Ulldress, ullue og ullvotter. Ligger inni en saueskinnspose. Nå bruker jeg bare ubehandla ull, ellers ville dette blitt altfor varmt
velsignet med to Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Body, strømpebukse eller vanlig bukse, genser, fleecejakke og -bukse, lue, ullsokker og ullvotter. Jakken er med hette som jeg tar over lua. Ligger i lammeskinnspose, og det er ca 0 grader her.
Snupi27 Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 body, stømpebukse, ullsokker, lue, votter og tynn ulldress utenpå. ligger i voksipose.. her er det mellom 0 og -6 grader. varierer veldig.. er det kaldere enn -2 har jeg på ekstra teppe og trekket til vognen..
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 body, strømpebukse, votter, lue, sokker og dress, alt i ull, også ligger han i ullpose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå