Gå til innhold

Lite liv om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i 32. uke. Frem til mandag var det masse liv i magen. Da var jeg hos jordmor og hun fant god og sterk hjertelyd. Etter dette synes jeg det har blitt veldig stille inni der. Kjenner liv i løpet av dagen, men ikke så mye som tidligere.

Det har vært en del rundt andre ting om dagen så har ikke lyst til å ringe å mase på lege/jordmor uten grunn. Har ny time hos jordmor 5.12 så det er litt under 1 uke til. Hadde dere slått dere til ro så lenge dere kjente liv i løpet av dagen selv om babyen er roligere? Hun hikket nettopp, så da går jeg ut i fra at ting er greit der inne... eller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det værste er jo å være urolig!!

Hvis du ikke kjenner liv etter å ha drukket no søtt og kalt så synes jeg du skal ringe! Er du urolig så ringer du din JM så sjekker hun hjertelyden!

JEg ringte føden her om dagen og sa at jeg tror ikke egentlig noe er galt men tenkte å høre med dere, og beskjeden jeg fikk var at det var kjempe fint at jeg tok ansvar!

HUsk at vi har et stort ansvar med den lille i magen, så det er aldri for dumt å være forsiktig!:)

Skrevet

Jeg lurer på det samme... Kjenner svært lite - er faktisk ikke helt sikker på om det er liv det jeg kjenner heller.. Er i uke 29. Etter at jeg ble kjemperedd igår da jeg fikk sleng på bilen har jeg ikke kjent noe særlig til lille sprell.. Redd og engstelig, men vil ikke være et gnagsår overfor lege eller jordmor.

Babyen kan da ikke dø fordi jeg ble redd?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...