*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg aaaner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til mamma, stefaren min (og hans nye kone) og svigers. Og de ønsker seg jo selvfølgelig ingenting annet enn "snille barn", som vanlig.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. november 2007 Mener selvfølgelig i julegave, men det skjønte dere vel... ;0)
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg har laget fotobok. Pleier å lage dette hvert år, og de setter kjempe stor pris på denne gaven! Fotokalender er også fint.
Espoir Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Foreldrene får kanskje hver sin bok, mens svigers ikke får noe, for de vil ikke ha noe. Muligens en fotokalender med bilde av barnebarna.
suseduse Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 hva med en kurv med det de liker oppi? ostetyper, julegodt, nøtter, vin, et bilde etc...
Fire småtroll Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jeg kunne jo bare prøve å kjøpe noe annet enn en fotobok med årets bilder.... Jeg spurte i år, om de ikke ville ha noe annet, og fikk verdens mest forbløffede ansiktsuttrykk tilbake... "Får vi ikke bilder i år?" Ellers ville jeg nok gått inn på gaversomforandrerverden.no og kjøpt noe der.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Svigers mener selv de har alt, npe jeg er uenig i. Vi har kjøpt GPS til bilen, bilde på lerret av jenta vår og en bok.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 gratisbilletter til kino? det ska mine foreldre få.. sammen med fotokalender og vin laget til som en fin gave.. de har alt så hvorfor ¨gi noe de ikke trenger eller har
Gjest Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Ei geit http://www.gaversomforandrerverden.no/home/gift.aspx?id=2&name=Geit
labine Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 skulle akkurat til å foreslå gaversomforandrerverden.no jeg også. Vi (jeg, søsteren min og to søskebarn) kjøpte en geit til besteforeldrene våre i fjor fordi de har "alt" og da er det bedre å bruke pengene på noe som hjelper noen...og det er de enige i...
Mamma´n til A og F Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Gavekort på kino, teater, revy etc Muskikk, vin Et fadderbarn
Mona + kid Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 I år blir det hjemmelaga likører og konfekt i julegave til de som har alt og som heller ikke ønsker seg noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå