Gå til innhold

Hjelp! Jeg har lyst på et barn til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det passer jo overhodet ikke nå! Skal bytte jobb snart, gubben er ikke klar og jeg orker ikke to tette (jeg synes alt under 3 år er tett...he, he..). Allikevel vil jeg så gjerne! Kjenner at jeg tenker mer og mer på det, men jeg får vel bare holde meg til sommeren i hvert fall. Sukk... *klage klage* ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg vil også ha ein unge til......... Har to eg da, og dei er ifg deg tette hehe

Er 2 år og nesten 3mnd mellom dei. Heilt perfekt og etter planen seier eg da....;)

Men nå studerar eg så det blir ikkje med det første at det kjem ein unge til her, eg skal vera ferdig med skulen og ha ein jobb før eg evt skal ha ein til. Eg og mannen min er enige om dei to me har nå så får me sjå om eg får han på gli om 3-4 år............ Hvis eg er like babysjuk da da, kan hende at det er så godt med "store" ungar at eg ikkje orkar tanken på å få ein liten til da

Skrevet

Da er vi fler :-)

Men jeg orker ikke tanken på å være gravid... Altså ikke det å være gravid men alle symptomene. Har to barn fra før og har vært mye plaget med kvalme, oppkast, bekkenløsning, halsbrann, tretthet osv... Så orker ikke det en gang til helt enda, itillegg skal jeg ha fast jobb før jeg blir gravid. Går foreløpig på hel-og halvårs kontrakter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...