sommerfugl i magen ;) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg er 13+3 i dag, og i går kveld kjente jeg plutselig noe "rart" inni magen, som om det boblet liksom. Kjente det to ganger med et lite mellomrom. Har vært mye plaget med luft i magen de siste ukene, men det kjentes ikke slik ut i det hele tatt!! Men er det ikke litt tidlig å kjenne beveglse allerede nå? Har derfor ikke gått inn for å kjenne etter, og vet heller ikke hvordan det skal kjennes.. Når har dere andre kjent bevegelse??
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg vil tro det er litt tidlig..... jeg kjente liv først i uke 17/18. Husker ikke helt, men var på ultralyd når jeg var 18+3 og da hadde jeg kjent liv i noen dager. Men kos deg uansett:)
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Hei! Jeg kjente "liv" i magen fra uke 11.... Er andregangs men vet ikke om det har stor betydning egentlig! Nå kjenner jeg dult og rørelse hver dag, er nå i uke 15+2 Dette er vedig individuelt Mvh
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg syns jeg kjente den første "bobla" for 4 dager siden, var da 12+6 bare. Men det er som du sier - det kjennes absolutt ikke ut som luft i magen! Jeg troooor det var babyen jeg kjente, men er ikke sikker. Det lignet veldig på det jeg kjente med førstemann, men da kjente jeg det ikke før jeg var 15+0, altså to uker og en dag senere enn denne gangen. Vet ikke jeg, men det er nok mulig!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jeg har kjent liv...Er i uke 14..Jordmor sa det va ikke umulig!Mange kunne kjenne det tilig...
Night 78 - keiser og prins Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jordmor spurte meg også i uke 14,5 om jeg hadde kjent liv. Da trodde jeg det ikke. Men bare en drøy uke senere kjente jeg noe som minnet om en liten fisk/fiskehale i magen, og så noen dager senere igjen. Så nå i uke 16 er jeg ganske sikker på at det er liv jeg kjenner. Er førstegangs....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå