Gå til innhold

For tidlig å kjenne bevegelse..??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13+3 i dag, og i går kveld kjente jeg plutselig noe "rart" inni magen, som om det boblet liksom. Kjente det to ganger med et lite mellomrom. Har vært mye plaget med luft i magen de siste ukene, men det kjentes ikke slik ut i det hele tatt!!

 

Men er det ikke litt tidlig å kjenne beveglse allerede nå? Har derfor ikke gått inn for å kjenne etter, og vet heller ikke hvordan det skal kjennes..

 

Når har dere andre kjent bevegelse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er litt tidlig..... jeg kjente liv først i uke 17/18. Husker ikke helt, men var på ultralyd når jeg var 18+3 og da hadde jeg kjent liv i noen dager.

 

Men kos deg uansett:)

Skrevet

Hei!

Jeg kjente "liv" i magen fra uke 11....

Er andregangs men vet ikke om det har stor betydning egentlig!

Nå kjenner jeg dult og rørelse hver dag, er nå i uke 15+2

 

Dette er vedig individuelt :)

 

Mvh

Skrevet

Jeg syns jeg kjente den første "bobla" for 4 dager siden, var da 12+6 bare. Men det er som du sier - det kjennes absolutt ikke ut som luft i magen! Jeg troooor det var babyen jeg kjente, men er ikke sikker. Det lignet veldig på det jeg kjente med førstemann, men da kjente jeg det ikke før jeg var 15+0, altså to uker og en dag senere enn denne gangen. Vet ikke jeg, men det er nok mulig!

Skrevet

Jeg har kjent liv...Er i uke 14..Jordmor sa det va ikke umulig!Mange kunne kjenne det tilig...

Skrevet

Jordmor spurte meg også i uke 14,5 om jeg hadde kjent liv. Da trodde jeg det ikke. Men bare en drøy uke senere kjente jeg noe som minnet om en liten fisk/fiskehale i magen, og så noen dager senere igjen. Så nå i uke 16 er jeg ganske sikker på at det er liv jeg kjenner. Er førstegangs....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...