Gå til innhold

15uker i dag:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 25 uker igjen da :)..mulig 27 hvis du går fullgått overtid..

lykke til :)

Skrevet

Jeg er også 15 uker i dag! =)

Skrevet

Jeg er også 15 uker i dag. :-) i følge bim hvertfall ..

Skrevet

til 1,2,3!!! du er vel 16 uker idag.. i følge bim og profilen din?? eller det kommer jo også ann på syklusen din...hvor mange dager lissom..

uansett så går tida fremover, og magen er blitt enda større. Skulle bare ønske kvalmen kunne gi slipp snart..

Skrevet

Er 15 uker idag ifølge jordmora mi.....

Skal til henne om en uke og høre hjertelyden=)

Skrevet

når har dere termin hvis dere er 15 uker idag??

Skrevet

Jeg har termin 31 mai i følge bim. og i dag gikk jeg over i uke 15 på velkomst siden har på bim.

Skrevet

Til kajfla: Jeg har termin 29.05.08 og er 14 uker + 2 dager i dag da:), men på bim så har jeg også gått inn i uke 15, men jeg var hos gynokolog, så tror jeg holder meg til 14 uker + 2 dager på vei ja:) Med meg har alltid bim vært en svangerskapsuke foran den svangerskapsuken jeg er i. Så det. men men....så jeg følger babyverden sin istede, for der er jeg også 14 uker + 2 dager.

Skrevet

ja det stemmer det pga på bim når man er f.eks 6+0 så er det 7.uke... så jeg er 14+0 i dag, men det heter visst 15.uke....

samma det, skal til ul etter jul og da får jeg vite den riktige terminen min, og det blir spennende!!

Skrevet

Jeg er 15+0 i dag. Skjønner ikke helt at det står at jeg er i 16. uke. Trodde jeg var det fra i morgen jeg.

Eller vil det si at jeg var 15+0 i går og er 15+1 i dag, siden jeg er i 16. uke nå. Byttet ikke på profil'n min før i dag. I går sto det at jeg var i 15. uke, i dag 16.

Har foreløpig termin 24. mai ihvertfall. Her på BiM så.

På Babyverden har jeg 22. mai (...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...