schubidu Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg hadde en SA i syvende uke for litt over to uker siden, blødningene ga seg etter en liten uke og nå prøver vi på nytt. Derfor lurer jeg på når det er vanlig at graviditetstesten er negativ etter en SA i syvende uke?
rampejenta - ny spire Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 jeg mista i 9 uke i ma.. min test var negativ i dag på dag 13, men jeg har ikke testa tidligere daså jeg vet ikke hvor lenge den har vert negativ.. men dette er vel veldig individuelt kor lenge en tester positivt etterpå..
paperworld Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Lurer på det samme, men det er sikkert ikke noe fasitsvar (som med alt annet, grrr). Hadde utskrapning for en uke siden, og fikk positiv test i dag. Embryoet var 5+4, jeg var 12+6.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 jeg tok en test 2 uker etter utskraping (MA),da var den negativ, 6 uker etter utskraping ble jeg gravid igjen.
Elmoen Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Etter utskrapning (uke 8) var testen negativ 5 uker etterpå.
Lemonia Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Jeg hadde en SA i uke 11 for tre uker siden og testen er fremdeles svakt positiv.
AlleGodeTingErTo Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Fikk svakt positivt på dag 13, og så godt som ingen strek på dag 17. MA i uke 10. Er spent på når EL finner sted, om alt HcG må ut av kroppen først. Noen som vet sikkert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå