mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Noen andre enn meg som har gått opp i vekt etter at de begynte med cerazette? Har gått opp 6 kilo etter at jeg begynte med dem. Lurer på om det har noe med pillene å gjøre eller noe annet.
Kate77 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Nope, har faktisk gått ned tre kilo. Men det betyr jo ikke at det ikke er pillene som gjør at du går opp.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 gikk opp 5 kilo og blødde i 8 uker.drittpiller spør du meg:(
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 huff, jeg føler med deg anonym. Jeg blødde bare i 2 uker jeg da. men jeg har kutta ned på brus, godteri og en del usunn mat og går mere turer. så jeg tror det må være pga pillene. noen som har en annen type prevensjon å anbefale?? som man ikke går opp av??
Krokka og prinsessa Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Hvor lenge er det siden du startet med pillene da? (siden du har gått opp 6 kg mener jeg... Hvor lang tid gikk det? ) Jeg har akkurat startet på cerazette...
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 jeg har gått på dem i ca 6 1/2 måned nå. vurderer å slutte på dem. er irriterende at klærne nesten ikke passer lenger......
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 jeg har gått over til vanlig spiral nå uten noen form for hormoner.har ikke lagt på meg og jeg er ikke så hissig..så fungerer fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå