lillespirenmin Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 I natt har jeg drømt at lille Elias ble født. Alt var så virkelig, han var helt nydelig med masse sort hår og lignet sin far. Han smilte til og med til meg:) Fikk kost masse med han og tror nok han var ett par dager gammel før jeg våknet på morgenen i dag. Da var jeg helt klar for å ringe min mor og si at nå er han kommet. Men det kunne jeg jo ikke akkurat... I går kveld når jeg hadde lagt meg, hadde jeg endel kynnere som var vonde, de kom med litt mellomrom og jeg hadde generellt vondt i magen. Lå og psyka meg opp til fødsel no kollosalt, og tror aldri jeg mentalt har vært så forberedt før. Er nok dette som har gitt utslag i drømmen tenker jeg- men for en nedtur å oppdage at ingenting har skjedd! Kunne likeså godt født i natt når jeg først var 100% innstillt på det, grudde meg ikke, var bare helt innstillt på fødsel.. Nå er det litt tomhetsfølelse her, føler meg helt snytt-babyen var jo ute! Satser på den virkelige gutten kommer snart- er 4 dager på overtid og utålmodig:)
Afrodite´71 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hei Skjønner deg godt. Jeg har enda 4 uker igjen, men har menssmerter og nedpress og er kjempeklar. Flere netter nå har jeg drømt at vannet gikk, og det har vært så virkelig at jeg har blitt overrasket over å våkne i et tørr seng! Overraske og skuffet, for gang på gang har jeg drømt den samme drømmen. Men det er vel bare kroppen som forbereder seg mentalt. Hold ut! Du har kortere tid igjen enn meg.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Har drømt at jeg har født gutten tre netter på rad nå, å alle på forskjellige måter... Hehe... Den i natt var mest virkelig. Håper det skjer noe snart, for jeg begynner å bli sliiiiten av alt nå.... Uff... Orker liksom ikke så mye med jenta mi på 16 mndr lenger, å begynner å få dårlig samvittighet.... Er forberedt på å gå flere uker til, så må bare holde ut... :/ Termin om 18 dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå