Gå til innhold

Haster. 4 stk. ufordragelige drittunger selges billig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

God spredning på alder. alt fra 16 til 6 år. Veloppdragne, men utrolig glad i å plukke i stykker ting, flink til å sloss (uten TV fra og med i dag da skjermen ikke tålte fall fra vegg og ned i gulv) Litt finere språk enn meg og litt mer høflig:-) Skoleflinke gutter, men et mareritt og ha i klasserommet da kjeften går i ett hele tiden, NOE JEG ER DRITT LEI AV Å FÅ HØRE X- ANTALL GANGER I ÅRET PÅ KONTAKTMØTER!!... "yakk" Ellers er de uvaksinerte og friske, rydder aldri og roter som faen.. Overhygienisk med dusj 2 ganger pr. dag og ekstrem høy strømregning som følge av dette... Flink til å lage mat, søle ut kjøkken etc uten å rydde opp...

HASTER...FØR JEG BLIR GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg kan ta dem på avlasting og juleforberedelser fra og med neste fredag, jeg er nemlig gått inn i julemodus og har blitt snill som faan. Vil ikke engang sende deg mine på byttelån - pøbelrotta er nå eneste pøbel i klassen som ikke er på rektors vi-kaller-inn-foreldrene-liste så jeg har overskudd og er god på julekaker.

Skrevet

Har ein ungar til sals er nok det sikraste å kontakte Jolie&Pitt. Har inntrykk av at dei alltid er ute etter nokon nye.

Skrevet

ok.. det er avtale Luten:-) Mulig du bør gå på sinnemestringskurs for å dempe naturlige sinnereaksjoner spesielt på morgenen:-) Sitter her med en vås/hes stemme etter tidenes løvebrøl i morrest:-)

Skrevet

Jeg kunne trengt et par unger. Sleng de hit. Du vet hvor:-)

Skrevet

Kanskje du skulle vurdert kondom før du pådro deg så mange unger?

Skrevet

De som ikke vil at drittungegenene skal føres videre!

Skrevet

Djezzzzeeeezzzzz.. prøv å dra en plastikkpose over hodet selv så skal du se hvor lenge du klarer å stå oppreist.. får kvelningsfornemmelse bare med tanken:-) Kondom er for sexavvikere:-)

Lilly... jeg tar med ett par på lørdag, så kan du få teste drittungene 1 time:-)

Skrevet

Da må du nok bare akseptere at drittungegenene har blitt ført videre - og så popper det nok opp enda fler etterhvert skal du se! 4 er bare en begynnelse. he-he (ler skadefro)

Skrevet

Du får heller håpe at du ikke har noen datter, da sannsynligheten for at mine elgeante fi--magneter av noen drittunger helt sikkert på et senere tidspunkt kommer til å høvle over det de kommer over landet rundt:-) ler skadefro tilbake:-)

Skrevet

Nåvel, selv om jeg kun har sønner så er jeg vel ikke helt trygg for det... :)

Skrevet

Veeeel,skjønner jo hvor de har kjeften fra ;-)

Skrevet

De høres akkurat ut som mine to, og to eller seks tror jeg ikke spiller noen rolle. Men jeg har varmtvann inkludert. Så send dem gjerne over hit.

Eneste kriteriet jeg har er at de alle er lidenskapelig opptatt av pcer og kan dele hus med 6 maskiner også.

Skrevet

vi bor på et lite småbruk på bondelandet, og viss de er interreserte i å jobbe å slite litt for maten så må du bare sende dem over. De hadde vel hatt godt av å ta i et tak vil jeg tro ;-)

Du skulle fått dem fromme som lam tilbake igjen c",)

Her kan de lempe høy og dritt dagen lang, og er ikke det nok for å få skikk på dem så skulle jeg alltids finne arbeid til dem på natta og. Taket må tettes i løa, og vi har et svært høl i bakken som skulle vert fyllt i. Send dem med første fly om du vil.

Skrevet

Dette var et godt forslag - arbeidsterapi! Barnearbeid er sørgelig undervurdert som ressurs i våre dager, er de slitne nok er de fredelige.

Skrevet

nettopp. Skulle likt å se en 6-åring med blemmer og betennelse opp til skuldrene rive ned på fjernsyn.

Skrevet

Send dem for guds skyld nedover hit etterpaa, vi har tomt paa 32.000 kvadrat jeg gjerne skulle hatt gjerda inn. Lönn; vi har fortsatt sol naa som klokka er halv seks.

Skrevet

Straffearbeid kontra barneabeid likte jeg best her:-) Bare send meg en PM... adopsjonspapirene ligger klare:-)

Skrevet

Så jeg er dumpa allerede? Hah, da går jeg og selger meg til forskninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...