Gå til innhold

Underbevisstheten min vil visst ikke glemme babyer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... jeg prøver sååå hardt å ikke tenke på å være gravid eller ha unger og så drømmer jeg om det nesten hver natt for tida. Enten at jeg er gravid ( i natt var magen min dråpeformet og ingen kunne fortelle meg når jeg hadde termin, før jeg fant ut at det var på sambo sin bursdag, og etterpå drømte jeg at jeg hadde den nydelige babyen i en sånn bilstol. Tror det var en gutt og han sov så søtt og når han våkna og så meg så smilte han så nydelig!).

Ææææææ. drømmene er så utrolig tydelige og jeg er både sint, lei meg og veldig glad når jeg våkner... *sukk*

Noen andre som også har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det kan være så slitsomt med drømmer. Jeg i natt drømte jeg først at sambo klinte med en av venninnene mine foran meg og vennegjengen. Så da våknet jeg i 5-tiden og var kjempetrist og frustrert :(

Og da jeg endelig sovnet igjen og drømte jeg at jeg hadde en pitte liten baby, vet ikke om den var min, men det var jeg som skulle passe på den. Og så klarte jeg ikke å ta vare på den, for den var så liten og beveget seg så mye.

Skulle av og til ønske jeg klarte å skru av drømmene mine, er så stressende med sånne dumme drømmer. Men det er kanskje verst når drømmen er så koselig og deilig, for så å våkne og bli kjempenedfor. I dag kunne jeg i det minste trøste meg med at det bare var en drøm da jeg våknet.

Skrevet

Kjenner til det!

Har holdt meg unna forumet den siste uken, ikke klart å holde meg helt, men jeg har blitt bedre på å ikke tenke baby hele tiden. MEN hver gang jeg ser en mage, babytøy etc, da blir jeg syyyyk...

Grunnen til at jeg ikke har vært her inne har vært jobben. Jobber 12 timers dager, minst. Og når jeg går fra jobb, da tar jeg jobben med meg hjem, haater å aldri bli ferdig med prosjektene! Perfeksjonisme kalles det!

Skrevet

Hei Frøkna! Skriver under på denne, ja! Har klart å ta en liten "pause" fra disse babygreiene en stund, men da to av mine beste venninner ble gravide, var det vanskelig å kjempe imot babytankene;p Drømte noe veldig her om dagen (3dg før tr) om at jeg var gravid og hadde en søt liten mage -men at den sluttet å vokse! Tr kom i tillegg 3 dager for sent denne måneden, tror kroppen min er i babymodus også jeg;p

Etter slike drømmer blir jeg liksom litt glad jeg, for jeg vet jo at jeg kommer dit en dag, enten det blir to, fem eller ti år til!

Skrevet

Jeg tror babyer involveres i de flestes frømmer når man er gravid..:P heheh.. Men også mange andre skumle ting...=/ *Ikke gøy det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...