Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 er sjokkert og helt ute av meg,fabt ut at pappan til barna mine har vært med i gruppevoldtekt!!! 2 mnd etter at min yngste ble født.. er en stor og alvorlig sak.. jeg fant først det ut idag 2,5år etterpå lissom..har jo hatt kontakt i ny og ne,men ikke på leenge nå da jeg har vært lei hans oppførsel.. nå sitter jeg her med 1000tanker og er såå lei meg.. alle vet men ikke jeg!! ikke har han sagt noe heller.. hjelpes stakkars barna mine:( tenk om de finner ut at pappan har gjort slik. hva gjør jeg nå lissom??? vil fjerne han fra papirer og skrive sånn viljeserklæring på at han ikke må få omsorg om jeg dør.. akkurat nå er jeg glad barna ikke kjenner han eller vet han er "pappa" men alikevel vil jo den tid komme.. hva ville dere gjort om dere hadde finni ut at deres ex har lev et sånt dobbeltliv.. voldtar en dame, mens vi har hatt et on off forhold.. ikke var det kondom i bildet engang! herregud!! dette er ikke den gutten jeg en gang kjente. nå må han vel i fengsel.. har lest masse på nett om saken og er sjokka. har ikke snakka med han og kommer ikke til og gjøre det..har vært bestemt på det lenge,og det var før jeg fikk vite det igår... en kamerat som fortalte venn av faren..pappan ringte meg nemlig tidligere på dagen og prøver innimellom og få tak i meg.. men nå vet jeg dette og er så sliten og lei. uff helt uttafor.. åssen kan man voldta en sovende kvinne flere stykker..uff syke jævel.kjenne også han andre som gjorde det, han har ødlagt mange liv nå eier de ikke hjerne i det hele tatt!!!! heldigvis har han flytta fra byen, ellers skulle jeg fader meg ha slått han gul og blå og kastrert han!!! 2 små uskyldige barn sitter jeg med nå som har en jævel til pappa,seff han er dust og alltid vært det, men at det er mulig. han har aldrig gjort meg noe vondt da,uten om at han driter i oss mere eller mindere.. hjelp,lurer på og skaffe advokat og få ordna han vekk som far og diverse.. er så bekymra og lei og sliten nå.. sorry om dette ble rotete og klagete,men er som sagt i sjokk og griner når jeg ser mine søte små.. uff har det vondt nå...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 rettelse det er 1.5år siden d skjedde.. mye rettsaker som har vært nå og jeg tror han har fått nærmere 3 års fengsel.. alt for lite !!! han vet bedre enn så..
Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Herregud så grusomt!!! Jeg hadde nok kjørt igang rettsak så den mannen aldri hadde fått komme i nærheten av barna,ett slikt menneske har ikke noe i nærhete av barn å gjøre i mine øyne..Skal han lære barna sine at det er greit å voldta og ødelegge kvinners liv? nei uff jeg føler veldig med deg nå!!!
sagitarius Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 herregud så utrolig lei situasjon. sender deg en klem. det trenger du nå. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. men å ta en prat med en advokat tror jeg uansett er lurt. hold deg oppe nå. det er leit for barna dine, men du kan gi de masse hvertfall. og venner og familie av deg. håper du kommer deg gjennom dette. husk å spørre om hjelp når du trenger det. det blir nok en sorgreaksjon på det her. og det må du bare ha litt tålmodighet på. lykke lykke til. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå