Gå til innhold

Blitt så redd for Mammen min ! ( litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt så redd for mammaen min , etter jeg ble gravid. Jeg ønsker sååå sterkt å gi henne et barnebarn , og er veldig redd for å miste mamma nå Slik at vi ikke skal få oppleve dette sammen.

Det høres sikkert rart ut , og det er aldri noen tidpunkt man tenker Nå kan Mammaen min død , så misforstå meg rett!

Jeg holdt på å miste mammaen min i fjor (2006)...

Først til Døden-...

Men så etterpå holdt hun på å dø fra oss, sånn tilstedeværende.

Dvs hun mistet hukommelse, fikk store personlighetsforstyrrelser , tisset på seg , snakket ikke , brydde seg ikke. Visste ikke hvem jeg var inni mellom. Men dette gikk HELDIGVIS veldig bra. Å idag er hun tilbake i full jobb ,kjører bil , og er 100% på "stasjon" igjen.

Men så ble foreldrene mine skilt etter 27 års ekteskap , mammaen min satt igjen med et enormt svik , veldig skuffet , veldig lei seg , hadde en stygg sykdoms historie rett bak seg , osv osv.

Så nå er hun ovenpå igjen , er frisk , begynner å komme seg etter skilsmissen , å nå venter jeg hennes aller første barnebarn. Å det er stooooooor glede og stolhet over dette!

Men på kveldene ligger jeg å er så redd for å miste mammaen min. At noen ganger kan jeg begynne gråte!

Det er så sårt , og det er så trist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff dette hørtes kjipt ut

Har du snakket med din mor om frykten du har? Eller noen andre?

Skjønner godt at du er engstelig, men synes du burde snakke med noen om det. Spesiellt nå når du går gravid, er så mye annet å bekymre seg for også!

Skrevet

Nei..Får meg ikke til å snakke med mamma om det.

Skrevet

jeg forstår deg veldig godt. jeg er livredd for å miste min mamma. hun fikk i sommer beskjed om at hun har kreft.

hun har gjennomgått en cellegiftkur, men den hjalp ingen ting.

nå går hun gjennom kur nr 2. skal til oslo å ta nye prøver 3 des. det gruer jeg meg veldig til. redd for negative svar tilbake igjen.

hun er bare 62 år, en flott og pen dame, og jeg kan ikke miste henne nå. jeg vil at hun skal se mitt andre barn vokse opp. så jeg har det veldig tøft for tiden.

Skrevet

Så trist.......

Alt ble så sårt & skjørt nå som jeg ble gravid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...